Uitspraken van je wederhelft

Dat zou in een vorige casus je ook hebben gesierd :wink:

2 likes

Had wel een passend filmje verwacht :joy:

2 likes

Dat je hier op het forum berucht bent wist ik wel, maar dat je PB’s dat ook al zijn. :thinking:

1 like

Dat krijg je ervan als je maar 6u per week real life contact heb met de grote mensen wereld buiten. #dezolderleven

6 likes

:joy::wink:

1 like

1 like

Aaah …nou snap ik je schrijfstijl…ik dacht al. :smile::sunglasses:

2 likes

In het kader van “Uitspraken van je wederhelft” heb ik al eerder een bijdrage geleverd…maar nu heb ik er weer eentje,echter het gaat niet om een uitspraak, maar een…stilzwijgen.
Ik heb nu al vanaf afgelopen woensdag onderstaande gave nieuwe klok, en ik heb haar wel zien lonken, kijken, maar ze heeft nog helemaal niets gezegd…

8 likes

Kan alle kanten opgaan dus.
Keep us posted please :expressionless:

1 like

zwijgen is geen goed teken…stilte voor de storm…
maar inderdaad keep us posted

1 like

5 likes

Het volgende zal gebeuren… Je vrouw zal eerstdaags met een nieuw paar schoenen komen aandraven, ze zal je melden dat ze nieuwe schoenen heeft en je daarna schaakmat zetten met de zin: " en ik zeg het tenminste wanneer ik iets nieuws heb "

5 likes

Gisteren las ik een tegeltje: "Een man is geslaagd, als hij meer verdient dan zijn vrouw op kan maken. Een vrouw als ze zo’n man gevonden heeft. "

Shit. Ben ik minder geslaagd in het leven dan gedacht.

5 likes

Vriendin vanochtend: Ik heb geen sieraden meer nodig. Ik ben blij met alles wat ik heb. Nou ja, misschien nog een horloge in de toekomst… :grinning:

3 likes

'Je kunt maar een horloge tegelijk dragen’
:confounded:

1 like

en maar 1 paar schoenen…

3 likes

Een duikhorloge? Jij? Zelfs als het even regent ga je nog met de auto… haha…
Jij met een een duikhorloge om je pols is nog erger dan ik met een wildrack op mijn Fiat Panda…

16 likes

jij duikt toch enkel als het droog is?

2 likes

De kroeg in :joy:

2 likes

Goh, ik wist niet dat je al een gloednieuwe Rolex Gee emM Tee kon kopen voor 2000 euro.:joy::joy::joy:

3 likes