Uitspraken van je wederhelft

laat @Nielsracing het maar niet horen

1 like

Er valt bij ons thuis niets te lachen, dientengevolge zegt mijn partner nooit iets grappigs.

47 likes

Gelukkig compenseert u dat gedrag :kissing_heart:

2 likes

:smile:
Ik heb niets tegen opticiens hoor. Integendeel, moet binnenkort weer een bril aanschaffen. @25tien, hoe hoog is de korting voor HF-leden? Of komt er voor mij een negatieve korting bij? :wink:

3 likes

Nee, je mag betalen in horloges… Ze noemen dat CH. Candide’s Horloges

3 likes

Haha!! Je bent altijd welkom Niels!!

Kortingen regel je niet met mij, dat regel je maar met m’n pitbu… uhhh vriendin!

Vraag maar aan @anon50762135EV hoe goed dat gaat!

Bij mij krijg je gegarandeerd koffie!

2 likes

Gisteren pakketje ingepakt. Heb je weer een horloge verkocht? Ik:hoe weet je dat het een horloge is? Zij: O, sorry, dat wist ik niet, nam het gewoon aan.

4 likes

De korting met je pitbu… uhhh vriendin zal waarschijnlijk evenredig zijn aan de benzinekosten die ik kwijt ben. Andere kant van het land helaas. Mocht ik ooit naar de kant van Someren verhuizen dan meld ik me :wink:

1 like

Dan heeft ie wel een vooruitziende blik. :grimacing:

2 likes

als compensatie voor al het horloge geneuzel heeft ze destijds mijn witte G-shock achterovergedrukt :joy:

1 like

Een witte G-Shock. Je was vast ontroostbaar.

21 likes

Kom je echt een stuk beter weg dan @Schoen

2 likes

Had ik al gezegd dat de datejust uit mijn geboortejaar komt en dat ik er maar een klein jaartje naar heb gezocht?

15 likes

Je moet veel angst kennen om het dan maar zo te laten :smirk:

3 likes

Die is makkelijk te counteren, met dat argument heeft ze ook maar 1 jurk en 1 paar schoenen nodig :slight_smile:

2 likes

Een beetje off-topic misschien, maar als ik de titel van deze thread lees moet ik altijd denken aan de volgende uitspraak.
Niet van de wederhelft, maar wat de wederhelft zou kunnen gaan doen!

“My biggest fear is that when I die my wife sells my watches for what I told her I paid for them.”

Ik vind de uitspraak hilarisch, volgens mij is er ook een thread op WUS met deze titel en en kerel die het als zijn email onderschrift c,q, forum account onderschrift gebruikt!

59 likes

Met je wederhelft (en jezelf) afspreken om de komende tijd geen horloge meer te kopen wetende dat je dit toch niet kan waarmaken…

4 likes

Mijn vriendin lachte me keihard uit toen ik hier eens schreef dat ik mijn SARY wel een beetje mis die ik aan @wander heb verkocht hahaha! Ze las stiekem achter mijn rug mee!

En ja ik schaamde me wel een beetje ervoor hahah. Ze bleef me die dag plagen of ik mijn lieve ex zo miste haha

20 likes

Zo waren er klanten bij het autobedrijf waar ik als student werkte die 's middags cash een flink deel van een auto afrekende om dan in de avond met moeder de vrouw erbij de auto op te halen en af te rekenen voor een laag bedrag… Collega was dan ook niet beroerd om het prijsbord voor de avond aan te passen naar dit lagere bedrag. :joy:

50 likes

En mijn vriendin vroeg zich af waarom ik dit horloge “nodig” had… :wink:

3 likes