Uitspraken van je wederhelft

Die afbeelding, echt te hilarisch!

1 like

Oooooo, dit gaat niet goed. Helemaal niet… Je verkiest nu een horloge boven een vrouw? :scream:. Ik zou alles weg pleuren voor mijn vriendin als het zou moeten. Maar gelukkig is ze cool en zou die nooit hoeven. Daarom zou ik de boel ook weg pleuren al het moet… Wat een rare stelling eigenlijk.

Met met een lach op de logeerkamer liggen met je speedy om? Ik wil niet weten wat er op die logeerkamer gebeurd dan. Maar ooit op tv iemand gezien die fantaseer de over fietsen…

Jullie zouden eens samen moeten kijken, super cool!

5 likes

Over de Tudor Pelagos: “ik zou nooit zoveel geld uitgeven voor iets wat zo… mat is”

7 likes

De aanschaf van een Seiko 5je voor mijn verjaardag, anderhalf jaar terug, vond ze leuk en verdiend. Toen er enkele maanden later -kortstondig- een vintage chronograaf kwam, vond ze het eigenlijk weer teveel van 't goede. Inmiddels heb ik er in de afgelopen 9 of 10 maanden, ruim 15 geflipperd. Ze kijkt nu eigenlijk nergens meer van op :joy:

Aan de andere kant interesseert ze zich wel oprecht in de hoge segment horloges die ik aanschaf, zoals mijn vintage Omega Constellation of mijn nieuwe vintage chrono. Gelukkig zijn we het qua smaak altijd eens, behalve over mijn G-Shock :smiley:

En voor de rest gaat het wel goed met je?

6 likes

Haha, waarschijnijk nog verliefd.
En het ontbreken van enig gevoel voor ironie. :wink:

5 likes

Irony of oohhhh gelukkig…

Als ik het hardop zeg is het leuker…

1 like

Ik heb nog een goede van m’n ex-vrouw: "Die kutklokken eruit, of ik eruit!!"
De rest is geschiedenis.

tmp_23102-IMG_20180616_2221211044001520610896261

37 likes

Sinds afgelopen zondag zonder speedy…die is overgedragen aan een nieuwe eigenaar.
Tzt (soon) iets anders en dan wordt ik verbannen naar Elba…:joy::joy: op water en droog brood , ik heb het er voor over.:laughing:

Heb geen wederhelft, want ik ben zeg maar minderjarig, maar mijn moeder vervult op het gebied van horloges die rol wel goed (verder niet natuurlijk hè, dat mag helemaal niet). Als ik aankom met een duiker die ik mooi vind zegt ze altijd ‘maar die heb je toch al?’, doelend op mijn Mako XL. Dat commentaar krijg ik altijd, zelfs als ik een Sub of Seamaster laat zien.

Oh ja, alles boven de €200 is veel geld voor een horloge…

6 likes

Voor iets dat in theorie overbodig is - aangezien de meeste mensen een telefoon hebben - en het feit dat er horloges gekocht kunnen worden voor een paar euro’s, ben ik het sec wel met die opmerking eens :blush:

3 likes

OK, in de serie verrassingen:
Op de bank op mijn telefoontje op HF,
Zij:
Zit je weer fotootjes van horloges te bekijken?
Ik:
Nee, ben bezig met foto’s voor de verkoop van deze…

Zij:
Doe je die weg dan??
Ik:
Jazeker. Ik heb toch die andere gekocht? Dahwazzunheledure! Ik zou er drie verkopen,
Maar dat had ik jou toch vorige week verteld?
Zij:
(kijkt mij vorsend aan…, dan met een zucht)
Denk niet dat ik er ooit aan wen.
:roll_eyes::smirk::roll_eyes::persevere::expressionless:

6 likes

Dan is de jaarlijkse vakantie ook overbodig. Je hebt toch Google streetview?

30 likes

tang, varken. Maar ik moest er om lachen!

1 like

Dat was ook het enige doel als ik eerlijk ben.

2 likes

Hahaha ik moest ook lachen :joy:

Wist je dat ik al een week zit te wachten om deze een keer als reactie op je te posten?

4 likes

Wat een eer!

1 like

Een leraar van mij vertelde dat hij dat deed. Ging hij even een uurtje op Google streetview een stad bekijken. :joy: Het was een zeer bijzondere man.

7 likes