Uitspraken van je wederhelft

Het meest gezegde wat ik naar mijn hoofd krijg is; "wat moet je nou met al die horloge’s, je kan maar op één tegelijk kijken hoe laat het is, of, "je kan toch ook op je telefoon zien hoe laat het is"
Camera’s hetzelfde “je kan maar met één tegelijk een foto maken”

1 like

Die van mij ziet het verschil niet. Dat wil ik graag zo houden.

13 likes

Gaat niet over horloges maar ik wil 'm jullie niet onthouden (gezien ook een aantal F1 liefhebbers hier).

Als elders geschreven was ik, na sportschoolbezoek vanochtend, vanmiddag naar “Historisch Vervoer” te Millingen a.d. Rijn. De bedoeling was om op tijd thuis te zijn voor de start. Echter, het was interessanter dan voorgaande jaren dus dat lukte niet helemaal.

Ik vraag aan m’n vrouw om ff voor mij de wedstrijd te volgen. Ik kom een kwartier te laat binnen en vraag “en…”. Antwoord: “safetycar en de 2 Red Bulls zijn direct naar binnen gegaan om te tanken”. Ik: “om te wat”? Zij: “om te tanken” Ja schatje en bij de pomp doe jij altijd de banden wisselen toch? :joy::joy::joy:

15 likes

Geweldig , eff tanken :sweat_smile:

Geniaal

Zo raar is dat nog niet?
Vroeger werd er gewoon bijgetankt in de formule 1.
Of mis ik iets?

1 like

Vroeger ja, heel lang geleden…

Zo was er ook een tijd dat de coureurs nog zelf aan de auto sleutelden tijdens de race.

Sinds 2010 is het verboden. Zo lang gelden is het dus helemaal niet. :wink:

3 likes

Tsja, wat de een niet lang geleden vindt, vind de ander dat wel. Acht jaar vind ik lang maar goed, waar gaat 't over :wink:

1 like

Ik dacht serieus dat het nog gebeurde :roll_eyes: misschien maar weer eens kijken. Steek je weer wat van op!

1 like

Toen het nog gebeurde waren de stops een stuk spannender. Nu is het zo voorspelbaar…

Alle auto’s starten exact even zwaar, verstoken peut in hetzelfde tempo tenzij ze dik voorliggen en halfgas verder rijden. Je weet dat ze eind van de race de snelste tijden gaan rijden en dat ze ergens halverwege allemaal binnen 2.5 sec. hun bandjes wisselen. BORING…

3 likes

Dit horloge van m’n wederhelft gekregen met de woorden, misschien dat dit horloge wel de juiste tijd aangeeft als het tijd is om naar huis te komen, als je in de kroeg zit! Ze is zo’n schat.

12 likes

Kan ze beter een wekker geven :joy:

1 like

:joy::joy::joy: Of 'n koekoeksklok!

3 likes

Sja…

7 likes

Na het verkopen van mijn PAM112… “Ah, dat geld kunnen we mooi gebruiken voor de vakantie!”

… Dacht het niet…

3 likes

De mooiste vond ik die van gisteren;

‘Als jij dat leuk vind moet je dat lekker doen’!

Alleen toen ging @Motormuis hem niet kleiner meer maken… :disappointed_relieved:

:rofl::joy:

4 likes

Ik weet niet hoor. Maar als die van mij dat zegt en er zit ‘lekker’ bij dan kan ik het beter niet doen. Zonder ‘lekker’ wel! Hangt ook af van de intonatie natuurlijk. :wink:

5 likes

Intonatie was de goede variant. :wink:

2 likes