Uitspraken van je wederhelft

“heb je nu weer een nieuw bandje?”

Super engineer2 voor de Blumo :slight_smile:

2 likes

Mijn vrouw zei gister ,dat word zeker de volgende rolex , ik zei nee ,hij is te duur .
Ze moest maar eens weten :sweat_smile:

1 like

Mijn opblaaspop zegt niet veel terug…

7 likes

Hoewel mijn vrouw mijn idiote hobby van harte ondersteund en af en toe ook meekijkt en haar eigen collectie ook niet slecht is (Baume & Mercier, Cartier, Edox) slaat de echte vonk maar moeizaam over. Toen ik vorige week voor mijzelf prevelde dat ik de Omega Reduced toch weer ging flipperen vroeg zij geïnteresseerd “welke is dat?”. De Reduced tonende was de reactie “Oh ja, dat plastic horloge” om vervolgens emotieloos door te lopen :scream::scream:

17 likes

:joy:

Mijn vrouw heeft er geen problemen mee, sterker nog vind het allemaal wel best.

Ze is fotograaf en ik kreeg vandaag een appje:

“Zag dat bij mijn laatste bruiloft de broer van bruid ook een iwc om had”

“Hahaha, je gaat er op letten nu, hè?”

“Het is verschrikkelijk”

:joy:

19 likes

A.s. zaterdag verwacht ik 53 jr. jong te worden en heb ik 's avonds een bescheiden verjaardagsfeestje. Kreeg vandaag van mijn lief al “instructies” voor de visite:
" Ga het maar niet over je laatste horloge aankopen hebben schat, dat geeft alleen maar scheve gezichten! Nou ja?,…:persevere:

5 likes

Mijn vriendin vindt sommige horloges wel mooi. Maar het kan haar vooral echt geen moer schelen.

3 likes

Deze week mijn nieuwste vintage horloge ontvangen. Laat je hem vol trots aan je vrouw zien, zegt ze, lijkt wel op zo’n kermishorloge uit een grijpmachine :joy::weary: beetje jammer.

4 likes

Dat ligt niet aan jou. Je krijgt verkeerde visite! :smiley:

3 likes

Ik weet het maarre familie krijg je er " gratis " bij hè ? :joy::disappointed_relieved:

3 likes

Het is zo ver, gefeliciteerd met je verjaardag :birthday::smiley:

6 likes

Attent hoor!

1 like

Geef anders je adres, dan komen wij ook even een bakkie doen met z’n allen. Kun je het uitgebreid hebben over je laatste horloge :smile:

9 likes

Tja, maar helaas is het wel zo tegenwoordig.
Vrienden, bekenden etc die snappen het niet.

Gewoon zelf van genieten & delen met horloge freaks, daar heb ik persoonlijk meer plezier van!

3 likes

Overigens zeit mijn vrouwtje:

Zoek je een leuk horloge voor jezelf uit voor deze kerst? Die krijg je cadeau van mij.

(ik heb 'm zelf betaald, maar het idee is top natuurlijk!! :heart_eyes:)

12 likes

Bedankt! Goed onthouden hoor! Het wordt de TH aquaracer vandaag, van mijn lieffie gekregen dus.

21 likes

Gefeliciteerd hoor! Maar netjes onder de manchet dragen, anders trek je scheve gezichten bij de visite. :smile:

3 likes

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niet mag klagen. Als zij vraagt wat ik van haar schoenen vind dan verraad mijn gezicht een gevoel van “hoe moet ik dat weten?” en “moet dit nu?”.

Geeft eigenlijk ook wel een beetje inzicht. Misschien is het leuk om iets meer je best te doen om je te verdiepen in de hobby’s van je partner. Ik heb dat bijvoorbeeld bewust gedaan met paardrijden en rij nu al jaren zelf. Had mij 8 jaar geleden gevraagd wat ik van paarden vond dan had ik je heel verdacht aangekeken.

2 likes

Mijn vrouw tijdens de brunch vandaag: “Je bent een nerd! Een watch-nerd”.

6 likes