Uitspraken van je wederhelft

Vanavond ineens, terwijl ik op m’n scherm zit te staren naar een Glycine Incursore die ik nog nooit gezien had:

“Nee, niet die. Stoere duikers, of grote stijlvolle horloges voor onder een pak. Maar zoiets als dit staat je niet.”

Ze kijkt dus stiekem wel over m’n schouder mee :smiley:

3 likes

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

“Nee, die mag je echt nooit weg doen!”

3 likes

Gisteren komt de vrouw thuus & loop ik met om beide polsen 'n Tudor BB red.

Ik zeg; welke vind je mooier? (Met als insteek dat ze toch het verschil niet ziet…)

Zegt ze: Die, want de lume heeft 'n mooiere kleur.

Ik euhhhh, ok… Dankjewel😆

24 likes

Ik heb officieel verbod gekregen m’n Intra-Matic te verkopen. Ook van de kinderen, overigens.
En dat m’n Meistersinger er niet meer is moet ik nog regelmatig horen :slight_smile:
Maar mijn vrouw is de liefste en de mooiste dus da’s allemaal niet zo erg :slight_smile:

10 likes

:joy: :joy: :+1:

1 like

“Horloge, waar ga je met dat mannetje naartoe?”

:face_with_symbols_over_mouth: :rofl:

7 likes

Mag ik die doos gebruiken voor mijn sinterklaassurprise? :stuck_out_tongue:

14 likes

Deze post liet mijn vriendin lezen omdat ik wel verwachtte dat ze 'm leuk zou vinden, vervolgens was ik mijn telefoon een kwartier kwijt waarna ze zei “dat horloge nerds zoveel gevoel voor humor hebben hè, nou ja, hun vrouwen eigenlijk…”

8 likes

Paniek!

Mijn vrouw bij het zien van de nieuwe Hamilton: “die is voor mij.”

:flushed:

1 like

“Is goed schat, ik koop wel een ander” :sunglasses:

5 likes

Wat ze exact zei weet ik (gelukkig) niet precies meer, maar ze zette me met Seamaster en al de deur uit.
Dat was het einde van een 9-jarige relatie, nu alweer zo’n 13 jaar geleden.
Aanleiding was dat ik mijn baan was kwijtgeraakt, maar wel vier maandsalarissen meekreeg en ook al een andere job had gevonden.
Toen ik in Gent mijn leasebak had ingeleverd en per trein Rotterdam passeerde, onderweg naar huis, leek het me een mooi moment om bij Brunott een cadeautje voor mezelf uit te zoeken… :blush:

47 likes

even een pijnlijke, je bent meer jezelf zonder klok om de pols :broken_heart: :broken_heart:

1 like

Aiiiiiiii hahahahaha mooi verhaal :ok_hand:t2:

1 like

Respect!!!

:smiley::+1:

1 like

toen ik mijn telefoon gaf om haar dit bericht te laten lezen kwam er binnen 15 milliseconden “humor is helaas een bittere noodzaak om die gekte dragelijk te maken!” uit.

Wel met een grote glimlach :wink:

7 likes

Je nickname spreekt ook wel boekdelen :joy:

Mijn vrouw en ik zitten naar lady Gaga te kijken, zegt ze ineens: “draagt Gaga een Audemars Piguet”? :flushed:

5 likes

Ik beet die van mij in haar oor uit pure liefde.
Liet ze een scheet en vloog het raam uit!

10 likes

Hulde voor de combinatie naam/topic

3 likes

Zij…”Je polskompas wijst niet naar het noorden volgens mij”

36 likes