Uitspraken van je wederhelft

Hoezo ga jij er vanuit dat @anon50762135EV altijd achter zit???

2 likes

Ja, merkwaardig. Dat doet ie nooit.

maf eigenlijk hè

‘achter’ de computer

‘voor’ de televisie

terwijl de positie ten opzichte van het scherm hetzelfde is

zo, weer een vrijdagmiddagweetje

toedeloe!

14 likes

Dat vertelde ze, we hebben er flink om gelachen

11 likes

Daarom zit ik ook altijd aan mijn bureau of op de bank.

There. Fixed that for you. :slight_smile:

8 likes

’ vond je vorige mooier ’

3 likes

Dat was een veronderstelling maar als ik het goed begrijp weet jij er meer van?

1 like

5 likes

Eindelijk iemand die me begrijpt!

1 like

Zolang hij bier haalt en netjes regelmatig de juwelen oppoetst heb ik er geen moeite mee.

Ik ben best een aardige gozer :+1:t2:

4 likes

Au!

“Sjoerd?”

“…”

“Sjoerd?!?”

“… Ja?”

“Horlogeforum?”

“Jep”

29 likes

Bij mij roept ze altijd: Forum! Forum! Forum! als ik weer achter de laptop zit te scrollen.

Echter ook recent uitspraken als: “Ik heb nu spijt dat ik die Seiko Sportura niet heb gekocht.” , “Wat voor maat is die Premier” , “Heeft Breitling ook leuke damesklokjes?”

Och, wat hou ik toch veel van haar! :heart_eyes:

13 likes

“Natuurlijk mag jij een horloge kopen, want ik weet dat jij het altijd wel bescheiden houdt…”

tja…

9 likes

Ze lacht me vaak uit als ik foto’s van de klok maak. Echter heeft ze beloofd dat, als ik met haar ga trouwen ik i.p.v. een ring een horloge mag uitzoeken wat mijn droom verwezelijkt. :heart_eyes:

Overigens zei ze later, die vind ik ook wel mooi (Rolex datdate) hmmz… Toch maar een beetje sparen voor haar cadeau :grin::+1:

12 likes

Dat heb ik ook voorgesteld. Ze wil er niet aan! “Je draagt maar gewoon een ring!”

Uhh… kom maar terug als je je bedacht hebt. Eerder geen discussie meer over trouwen, dan trouwen we gewoon niet!

8 likes

Hahaha sure

1 like

Ach, meestal laat ze me gewoon doen op horlogebied. Dus bij deze hetgeen gekocht dat ze echt mooi vindt, pittige prijs voor een quartz, maar als ze er 100% mee tevreden is…
Ik ga het overhandigen op de dag dat we 22 jaar samen zijn, 26 mei aanstaande.
I think I’m gonna score :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 likes

Één ding wat zeker is; ik win! Ga daar maar vanuit :wink:

‘Kunnen ze niet een keertje hier heen komen, in plaats van jij altijd daarheen?!’.

Uhhh, nee, want dan weet je hoeveel het allemaal kost :joy:

13 likes