Uitspraken van je wederhelft

Hf moet je alleen kopen en niet verkopen. Er is altijd gezeik.

1 like

Het ging om de reactie van mevrouw @MannetjeMar.
Volkomen onterecht en overbodig om zo te reageren.

2 likes

Ligt eraan van wie je koopt :speak_no_evil:

Ik heb tot nog toe zonder problemen gekocht hier.

1 like

Nergens voor nodig als het goed is.

Als ze je naakt treft onder de douche zal ze wat graag even bukken oid voor jou en uiteraard voor zich zelf.

Tenzij je een ego fucker bent, sja dan moet je haar keer op keer aansporen of verzoeken tot…

Dus heren, doe eens wat vaker je best voor haar en ze laat je niet meer met rust en jullie hoeven @handavinci niet in te roepen voor hulp… daar heeft hij geen tijd meer voor nu er een miss is.

Dus ja ehm… de rolex die ik wil ineens.
Ik krijg hem deze ronde dus echt absoluut niet van haar… 6k voor zoiets lelijk… nee, moet ik zelf maar kopen deze ronde.
Jammer weer, poging mislukt.
Ga maar sparen want ineens uit het niks uit geven vind ik zeer doen.

Even party-pooping wellicht, maar hoort dit draadje niet beter in OffTopic…?

Ik laat de beslissing aan de gerechtigden daartoe. Heb zelf nl. geen wederhelft. :wink:

Het gaat toch wel heel erg om gevallen zeepjes en aftrekken hier. :no_mouth:

2 likes

Ja, ik verplaats hem wel even.

1 like

Je hebt echt niks beters??

Dan verplaats ik hem weer even terug want het gaat wel daadwerkelijk omhorloge gerelateerde uitspraken. :wink: Leuk topic maar zo achter de off-topic decorder zal hij een stuk miner lopen

2 likes

Mijn veel wijzere en nuchtere vrouw:

“Na de Rolex ben je klaar met horloges, ok?”

De drang naar een volgend is echter nooit sterker geweest.

6 likes

Is ook wel wat voor te zeggen :slight_smile:

Het is jouw geld, dus als je dat horloge wilt hebben ga je gang. Wel met de sidenote ik vind hem wel/niet mooi.
En als ik dan zeg: dan gaat horloge x er uit, dan schud ze al lachend haar hoofd… Ja ja…

1 like

edit

Dat geldt ook voor damesschoenen :grinning:

Inderdaad. Plus, probeer dit maar eens met schoenen:

7 likes

Dan heb je ook geen tattoo meer nodig om op te vallen🤔

Even weer on topic. ZIJ: “”schat even een dingetje die ik wil delen. Ruud van hiernaast heeft aanzienlijk meer aandacht voor mij dan jij voor HF en je zoektocht naar het zoveelste klokje. Ondanks zijn sportschoolactiviteiten maakt hij steeds graag een praatje met me en ik moet zo om hem lachen…nu is het volgende aan de hand: Zijn vrouw zit volgende week in Frankrijk voor een schilderworkshop. Hij heeft echter twee kaarten voor een theatervoorstelling met diner vooraf; hij vroeg of jij er bezwaar tegen hebt als ik met hem meega”” IK: “Uh, ik zit effe met een PB-tje voor een deal”

21 likes

Jij kent hier iemand met een huisje in Frankrijk! :ok_hand: :joy:

2 likes

Ik moet het toch vragen: eigen collectie? Ik weet zeker dat je dan de enige in NL bent met 12 Sky-dwellers!

1 like

Nee, ik heb er alles bij elkaar precies 0.

1 like