Haha, we zijn 20 jaar samen en ik ken m’n beperkingen.
Gelukkig kent zij die ook, en weet zij wat de beperkingen van veel andere kerels zijn.
Gelukkig. En zoals iemand op mijn werk vroeger zei; “je mag best buiten honger krijgen, als je maar thuis eet”.
Stappen we vanuit zonlicht de donkere gang in, en is de lume goed te zien. “Da’s een leuke, die heeft lichtjes”.
Aan de andere kant is er ook de uitspraak: "je eet toch ook niet elke dag hetzelfde? "
In elk geintje zit een kern van waarheid… oei oei oei…
Leuk topic, ik heb gelukkig mijn vriendin aangestoken met de hobby, ze heeft me ingehaald en zit ook elke dag op hf mee te lezen😁
En dan, voor ze dat deed, waren er uitspraken als: die is wel duur toen ik vertelde dat mijn seiko 180 euro was😂 en nu gaat het meer richting de ik moet en zal een Seamaster in 36mm hebben!
Niet mijn wederhelft maar toen ik mijn nieuwe bullhead liet zien hier thuis was de reactie “Ja heel gewoon horloge toch?”. Of het desintresse was of dat hier zoveel gekke seiko’s voorbij komen dat dit “het nieuwe normaal” is ben ik nog niet over uit
Hé bah, hij zit verkeerd in de kast…
Die knopjes en de kroon moeten rechts, dat weet toch iedereen!
Toen ik trots mijn NA toonde aan mijn vriendin zei ze: “Ja mooi bandje…of is dat klokje óók nieuw?”
Vaak wel he! Gelukkig was dat in 2018 en is het niet bij die squale gebleven.
Zonder enig gemor .
Mijn laatste aanwinst is al enkele weken in huis.
Draag deze uiteraard vaak, nieuw he!
2 of 3 weken terug ben ik samen met de vrouw op de foto gezet en deze foto heeft ze meteen uitgeprint en op haar bureau geplaatst … lief toch!
Belt ze gister ineens op…
He dat horloge op de foto… is die van jou?? Nieuw of ???
Ik een lol, heb dat ding al weken joh.
Mooi he!
Ja prachtig vind ze deze zomerse Breitling.
We kunnen nu mooi samen shinen met onze witte plaat!
Precies…
Ze vind een man met een horloge mooi.
Moet wel een “echt” horloge zijn.
Maar uiteindelijk duurt t weken alvorens ze mijn NA doet opmerken.
Vandaag, je draag deze weer lekker om de pols.
We gaan GS bekijken bij v Baal…
Nog nooit in het echt eentje gezien.
Lekker op de scooter samen shinen met onze witte plaat om de pols
En verandering van spijs doet eten.
Mijn vrouw laat me dan denk ik het liedje “op de bank” van Jochem Meyer zingen als ik dat opper;
Ok ok nog eentje van mijn kant.
Heb vandaag mijn eerste horloge uitbrander ontvangen van mijn voorheen lieve vrouw.
Plaatje voor bij t verhaal.
Ik heb een nieuw bandje
Gaaf toch??
Zitten we aan tafel in een bistro.
Zie ik ineens wenkbrauwen vervormen.
Wat dan vraag ik.
WTF heb jij voor een bandje om dat horloge zitten?
Echt. Echt niet om aan te zien.
Doet afbreuk op je mooie horloge, zo een oud gedrocht eraan.
Bah.
WTF, ziet eruit of dat je ergens van een oud vergaan lijk een bandje gepikt hebt en die nu om hebt.
Niet om aan te zien.
Oud mislukt stuk stof .
Wat.koste dat bandje dan?
Eh…65 euro…
Je bent niet goed bij, verschrikkelijk .
Zit wel een origineel slotje op roep ik nog.
Ze houd van origineel .
Kan best.
Maar we gaan zo niet een AD binnen waar ze ons kennen.
Dit.kan echt niet .
Ze duwt 70 euro in mijn handen met als tip dit bandje weg te gooien en meteen iets anders moois te regelen.
Dus…
Jouw vrouw heeft smaak
+1
Is het al weer goed gekomen?
Sorry, maar ik moet mevrouw Mozaiek hier in het gelijk stellen… Dit is mijn uitspraak, daar zult u het mee moeten doen…
Ik zou daar heel recalcitrant van worden en de volgende keer een nog lelijker (daar heeft ze dan wel weer gelijk in) bandje kopen en met haar een AD binnengaan.