Vrouw: “Schatje, dat grent seiko is toch gewoon een seiko, maar dan duurder?”
Ik: “Ik ga de hond uitlaten”
Jij: “duurder én met Daihatsu polishing!”
Vrouw: “Die dure seiko van jou had toch iets met filosofie te maken? Iets met Zarathustra gepoetst ofzo toch?”
Ik: “Ja, de hond moet uit. Zie je straks lieverd. John Williams is op tv met een mooi programma.”
Die hond van jou raakt nog oververmoeid!
Zijn hond had eerst de normale poten van een schotse collie:
nu dit:
Ik kreeg een onverwachte, die ik hier toch even wil delen: “schat, ik snap niet dat je niet die nieuwe Explorer gaat kopen. Hoezo vind je hem te duur? Als je het geld hebt en je vindt hem mooi EN hij brengt zijn geld toch wel weer op als je hem ZOU verkopen, waarom koop je ‘m dan niet gewoon?”
Dus ja, nu moet ik eigenlijk wel. Als mijn geliefde mij aanspoort om een horloge te kopen kan ik natuurlijk niet weigeren. Dat ben ik ergens wel moreel verplicht aan mijn mede HF’ers.
Ik: Ik ga maar eens naar de juwelier heb om 15.00 een afspraak gemaakt.
Thuisfront: ‘Waarom moet je daar heen?’
Ik: Even een horloge passen ben al een tijdje aan het kijken.
Thuisfront: ‘Maar je hebt je horloge pas twee jaar en hij doet het toch nog’.
Ik: Ja dat klopt maar wil er nog 1 bij kopen, zodat ik kan afwisselen.
Thuisfront: ‘Wat kost dat’?
Ik: Iets meer dan die andere, maar ja ik krijg al bijna vakantie geld dan is hij zo weer afbetaald.
Thuisfront: ‘Nou ik vind het niet nodig, maar ja je hebt de afspraak al gemaakt en het is ook raar als je dan afzegd’.
Ik: Ja klopt
Ik: “Ik ga de hond uitlaten”
Vrouw: “Heb ik iets verkeerds over je horloges gezegd?”.
Tegen haar moeder bij de koffie:
‘’Zal ik je es tonen wanneer je kan zien dat hij liegt, goed kijken hoe hij reageert, ik ga m iets vragen, moet je es goed kijken: ‘wat kostte dat nieuwe horloge?’ ‘’
Ik: ‘’vijijijzeee euh zeev…’’
Haar moeder: ‘’ok ik zie t’’
Lief, die doos kan wel weg toch?
Hahaha die is zo herkenbaar… en bij elke horloge hé!!!
Als je maar wel eerst uitlegt hoe de wasmachine werkt…
J***s wat een lichtshow
Ik heb de Turtle fiffer in huis
Hond: “ik wil een nieuw horloge”
Zij: “vraag maar aan Wolvin, 't is haar beurt om je uit te laten”
Mipnick, ja voor jou is er hoop. Doe er je voordeel mee.
Kijkende naar het verjaardags interview met Maxima:
“Hee, zij heeft een (Cartier) Tank om!”
Kijkt vragend naar mij…
“Ben je niet trots op mij?”
Topvrouw!!!
Haha, zeker
Oh, herkenbaar! Ik heb de omdoos van mijn speedy per toeval bij het oud papier teruggevonden! Gelukkig netjes uitgevouwen zoals hij ooit in elkaar gevouwen was, dus kon ‘m gewoon weer terug in vorm vouwen. Dit wel even uitgelegd aan mijn vrouw dat ik die er liever bij houd.