Dat is 3x een platinum Daytona
Minstens
Haha. Verder helemaal goed hoor. Is een topper.
Dat ze niets van horloges begrijpt neem ik graag voor lief.
Waar blijft mijn platinum Daytona dan?
Ik zou mijn kinderen voor geen goud willen missen! Maar platina… tja…
Ik heb wel een gekke tik dat ik soms wel naar de facturen van de kinderopvang kijk en dan bij mezelf bedenk welk horloge ik daarvoor had kunnen kopen. Dat komt inmiddels al neer op een leuke Patek.
Dat doet me toch weer denken aan een opmerking die ik hier en daar al eens eerder gezien heb:
“Mocht mij iets gebeuren dan hoop ik dat mijn weduwe mijn horloges niet van de hand doet voor de prijs waarvan ik haar ooit vertelde dat ze gekost hebben”…
Als er ergens meer dan twee van zijn kun je ze sparen
Inderdaad, daarom ben ik gewoon eerlijk over wat iets gekost heeft, en zolang wij er niets voor hoeven te laten zal het de dames hier een zorg zijn. En wordt er eerder aangemoedigd in plaats van ontmoedigd.
Mijn vrouw wordt onderhand sch**tziek van me. Dan kom ik weer met hoe vind je deze??
antw. Vrouw: Schat wat wil je van me horen? Een horloge is een horloge en ze lijken voor mij allemaal op elkaar, hooguit een ander kleurtje. Ik zie niet wat jij ziet en wil het ook niet zien…
Dus nu laat ik haar gewoon niks meer zien! Pleur ik voor elk horloge dat ik koop, een plakmerk het ronde archief in . Dan weet ze ook niet dat ik straks meerdere nieuwe heb, hahaha.
Als ik vol enthousiasme mijn NA laat zien krijg ik gelijk de reactie: mooi schat, maar is dit een blijvertje?
Ik denk het niet.
Vaak heeft ze wel gelijk 🫣.
Die krijg ik ook heel vaak.
Ik zie hier al een probleem.
Ik ook. Helaas past huishoudelijke hulp niet in het budget.
Of doel je op een man die dweilt en ben je stiekem Andrew Tate?
Beiden full time. Mevr. Nash nog een master studie ernaast.
Huishouden doe je dan samen. Een goed team verdeelt de lasten.
I know… Gaat je horlogebudget ineens op aan heel andere dingen.
Ik doelde op beiden.
Er bestaat nog een optie: 1 horloge eruit, en budget voor poetsvrouw gebruiken. Zul je veel q-time voor terug krijgen.
Zou het niet anders willen hoor
De strategie is veranderd tov vroeger…
“ zullen wij dit weekend anders ergens horloges gaan kijken? “ en we komen thuis met alles behalve een horloge.
Doen wij ook, gewoon diegene die tijd heeft begint eraan. Geen discussies ook zo
Mijn vrouw is dankzij mij wel meer geïnteresseerd in horloges, maar ze kan er echt niet mee omgaan… Ze laat ze overal slingeren, legt ze soms neer op tafel met de kroon naar beneden enz… Gelukkig heeft ze het dragen van een armband met je horloge afgeleerd.
Soms vraagt ze me welke cartier panthere ik mooier vind… Die van 8K of 12K. Ik antwoord altijd… Zolang je niet met horloges om kan gaan krijg je niks
gooi er nog wat kinderspeelgoed bij en het plaatje is compleet!