Zit er inderdaad een Globemaster tussen? En welke is dat dan?
@Captaingingerbeardd misschien?
Zit er inderdaad een Globemaster tussen? En welke is dat dan?
@Captaingingerbeardd misschien?
Grijze wijzerplaat met blauwe band, annual calendar. Van 8k naar 4.880.
Garantiekaart is afgestempeld in Mei, maar weer ongedragen teruggestuurd.
Thanks Deniz!
Die vind ik wel een beetje druk. Prachtprijs trouwens.
Als ik tijd heb misschien toch eens komen bekijken,
Gewone globemaster voor die prijs is een no-brainer!
Idd bedankt,
Euhm…nee niet echt mijn ding, de annual calendar.
Balen. Weer eentje weg. Het was voor mij een vaste wandeling langs enkele juweliers. Gassan, Tromp, Reuter Diamonds, Ace.
Nou, bij Gassan kan ik stoppen.
Was toch wel echt een begrip daar, mooie plek, mooi pand. Dus nu alleen in de v Baerle ?
Zal ongetwijfeld personele gevolgen hebben. Tenslotte een winkel minder…
Wel jammer. Ik lees het nu pas.
Hij viel mij ook al op.
Voor mijn klauwtjes too much vrees ik.
Een beetje terzijde: Op dit adres, Koningsplein 1, verkochten ze in 1893 en 1894 de mooiste typemachine ooit, de Williams 1. Mocht iemand er 1 hebben, laat het me weten.
Ik maak mij geen zorgen
Tja was een leuke winkel maar ik heb er niet zulke goede ervaringen mee. Beschadigingen aan horloge na het verwisselen van een band door de juwelier. totaal geen reaktie op emails e.d.
Verbaast me niets…
voor de duidelijkheid - het betreft geen opheffingsuitverkoop. Ace & Spyer gaat verbouwen en ook wordt het assortiment aangepast. @dreski , vervelend om te horen van de krassen. Ik heb echter jouw laatste email (2 mei) aangaande een Breitling band zelf beantwoord. Misschien zit hij in je spam?
Dat zal ik eens nakijken…
Wellicht kan @RLC dan even de titel aanpassen.
Mijn ervaring altijd goed en behulpzaam in de winkel kreeg ook altijd netjes het boekje van ze opgestuurd helaas al een tijd niet meer. Of zijn jullie met die serie gestopt?
Je bedoelt de Ace List? We hebben 4 edities daarvan, en wordt voorlopig niet uitgebreid helaas.
Niet mijn gewoonte, maar ik heb hem even aangepast (@RLC). Lijjkt me wel zo fair richting deze winkel.