Uitverkoop Ace Jewelers Koningsplein

Een beetje terzijde: Op dit adres, Koningsplein 1, verkochten ze in 1893 en 1894 de mooiste typemachine ooit, de Williams 1. Mocht iemand er 1 hebben, laat het me weten.


3 likes

:man_shrugging:

Ik maak mij geen zorgen :slight_smile:

4 likes

Tja was een leuke winkel maar ik heb er niet zulke goede ervaringen mee. Beschadigingen aan horloge na het verwisselen van een band door de juwelier. totaal geen reaktie op emails e.d.

Verbaast me nietsā€¦

1 like

voor de duidelijkheid - het betreft geen opheffingsuitverkoop. Ace & Spyer gaat verbouwen en ook wordt het assortiment aangepast. @dreski , vervelend om te horen van de krassen. Ik heb echter jouw laatste email (2 mei) aangaande een Breitling band zelf beantwoord. Misschien zit hij in je spam?

3 likes

Dat zal ik eens nakijkenā€¦

2 likes

Wellicht kan @RLC dan even de titel aanpassen.

Mijn ervaring altijd goed en behulpzaam in de winkel kreeg ook altijd netjes het boekje van ze opgestuurd helaas al een tijd niet meer. Of zijn jullie met die serie gestopt?

3 likes

Je bedoelt de Ace List? We hebben 4 edities daarvan, en wordt voorlopig niet uitgebreid helaas.

2 likes

Niet mijn gewoonte, maar ik heb hem even aangepast (@RLC). Lijjkt me wel zo fair richting deze winkel.

4 likes