knappe vondst hoor!
Inderdaad super mooi horloge, de hedendaagse Breitlings spreken me absoluut niet aan, maar deze,…
waar vind je zoiets?? ga ik ook zoeken
Gewoon geluk hebben, als je teveel zoekt betaal je teveel😂
Geweldig horloge man. Deze zijn erg zeldzaam, het is eigenlijk de eerste die ik zie. De Heuer, Pontiac en zelfs Beleta varianten zie je (veel) meer. Ik zou ook in de wolken zijn met deze vondst!
Dank je! Ja ik weet het. Heb al heel veel verzamelaars gehad die me hierover contacteerden sommigen die er al jaren naar aan het zoeken zijn. Eentje vinden in 100% originele toestand is haast onmogelijk. In hetzelfde lot zat nog een soortgelijke 777 pre-premier. Heb ik inmiddels verkocht zodat ik deze eigenlijk gratis heb😶
Lekker man
Wat is hij mooi, geweldig hoor
Chrono werkte niet (zat een vijsje los), en de kroon zat los (ook een vijsje) 3 minuten werk. En hij liep nauwkeuriger dan een rolex😶waanzinnig ik weet het…
Heel gaaf!
Altijd leuk om mee te lezen, zo’n succesverhaal.
Gefeliciteerd met deze prachtige vondst en veel plezier er van!
Tof hoor! Heb je meer details?
Over de rest van het lot? Heb je het lot blind gekocht? Was het een duur lot? Wat zat er nog meer in?
Online of offline gekocht?
Niet dat ik ambities heb om je na te doen maar het verhaal er omheen lijkt me ook interessant.
Ik zit al jaren in het wereldje en mensen sturen mij eigenlijk constant vanalles door, waardoor ik eigenlijk niet meer moet zoeken, ik koop elke dag wel uurwerken in het lot zat nog de bovenstaande andere breitling premier en een omega 30T2 RG en dan nog een ander omega dressertje. Door de verkoop van die 3 kon ik eigenlijk mn geld al ruim recupereren en dus kan ik deze toevoegen aan de collectie. Ik ben nog oldschool en koop eigenlijk alles nog vrij lokaal, soms ja, op basis van 1 of 2 foto’s genomen met een aardappel:sweat_smile:
. ( België).
Voor eigen collectie!
Wauw prachtige vondst
Congratz
Dit is wel heel vet! Gefeliciteerd!
Supermooie vondst !
En prachtige foto van je werkbank: mooi ( vintage?) ladenkastje met daarop…een Google mini
Het contrast kan niet groter zijn
Iemand met liefde voor vintage maar die toch vlot met zijn tijd meegaat
Groetjes van nog een Belg !
Marc
Wat een gaaf horloge zeg! Een prachtige aanwinst. Geniet er van
Uniek horloge met een mooi verhaal achter. Proficiat en veel genot gewenst
Ahaha thanks! Is bij mn uurwerkmaker ik heb helaas 2 linkse poten