United Kingdom only 🇬🇧

Vermoedelijk heet deze ook “PRS-3” of RN-80ties model of iets dergelijks. Is exacte voortzetting van Timefactors’ BroadArrow merk waar door Omega een stokje voor is gestoken. Oude onderdelen opgemaakt met eigen=OEM-logo erop.
Wordt wel wat zeldzaam vermoed ik…

Die Cooper is ook niet lelijk!

1 like

Thanks. Britse verkoper en ‘Brits’ merk, maar worden uiteraard gemaakt en zelfs verscheept vanuit China. :sweat_smile:

1 like

11 likes

9 likes


Geckota

4 likes

7 likes


Scurfa

3 likes

Heb er toch meer in mijn collectie dan ik dacht :innocent:

5 likes

10 likes

Zijn er mensen die bekend zijn met het merk Pinion??

https://www.pinionwatches.com/collection/

7 likes

Ik vind de Fears horloges wel erg mooi, mooie kleur blauw en een aparte kastvorm die met 38mm net wat groter draagt. alleen dat uurwerk eta 7001 smoelt toch niet niet… :grimacing:

2 likes

5 likes

En Garrick maakt ook mooie horloges met hand guilloche en en mooie afwerking

1 like

Van oorsprong Engels bedrijf dat naar Zwitserland is verhuisd toch? :yum:

2 likes

Zeker. En Engelsen zijn Germanen (Angelsaksen) die naar Engeland zijn verhuisd. Dus eigenlijk is het Duits.

5 likes

Zou je niet zeggen als je de naam Wilsdorf hoort. :wink:

4 likes

Vet! Heb de beste man een paar keer horen spreken in de Scottish Watches Podcast. Symaphieke kerel en grote waardering voor zijn volhardendheid tijdens de crisis. Wish him well!

Zelf erg gelukkig met mijn Smiths en CWC

IMG_0371

5 likes

Hij was zelf bij de supermarkt gaan werken zodat hij zijn personeel kon doorbetalen tijdens de lockdown.

De horloges zelf zijn qua prijs wat aan de hoge kant, maar emotionele waarde en passie is in verhouding een stuk hoger dan bij menig ander merk

2 likes

Hoorde het hem vertellen in de podcast inderdaad, nachtdiensten wel te verstaan. Wat een gentleman!

1 like

2 likes