UPDATE Inkoopactie Precista PRS-18 | sailcloth banden

Nee joh. Komt echt allemaal snel op de mat.

2 likes

En z.g.a.z. bedrijfszeker!

2 likes

Je bedoeld met een biertje op een terras :sunglasses:

1 like

En dan te bedenken dat deze actie allemaal de schuld is van @louis, die zijn Isofrane even dacht te showen op zijn … jawel, Precista PRS-18.

Bedankt Louis voor de inspiratie!

4 likes

En het uur U: 22.00 uur. Slotje erop!

4 likes

Ben heel benieuwd hoe het blauwe gedeelte er uitziet twee weken na levering.

8 likes

Deze actie is nu afgelopen. Allemaal bedankt voor de inschrijvingen en fondsen. Er volgt uiterlijk woensdag 12:00 uur een update of iedereen over de brug is gekomen en hoeveel ik er daadwerkelijk ga bestellen!

Fijne zondagavond nog allemaal!!!

11 likes

Truste!

1 like

Jij bent wel strak op de regels hè :wink:

1 like

Zullen we allemaal maar ons petje heel diep afnemen voor Motormuis?
In zo n korte tijd zo veel horloges aan de man brengen met een paar tientjes korting…
RESPECT!:innocent:

19 likes

It has been a privilege gentlemen.
Nu focussen op de uitlevering!

9 likes

Het voelt alsof je geen BTW hoeft te betalen,op een gewild horloge, dat maar op 1 adres te krijgen is :wink:

1 like

Mensen laten zich graag ergens in mee sleuren haha. Kijk maar naar de EMG.

2 likes

Daar was, voordat EMG zijn woord niet na kwam, ook niets mis mee…

1 like

Eens.
Ook de EMG is nog redelijk prijs neutraal te verkopen. Zal voor dit horloge in het begin niet anders zijn.

Edit: was… de emg slijt al wat moeilijker zie ik.

Oftewel, Gewoon een leuke actie @Motormuis. Niet mijn smaak, maar dat mag de pret niet drukken.

2 likes

Gefeliciteerd alle deelnemers. Ondankdanks dat ik zelf niet meedoe toch dank aan @Motormuis dit soort acties maken dit forum leuk

9 likes

En na alle betalingen van de deelnemers + de definitieve bestelling door @Motormuis neem ik het stokje over voor de uitlevering, allemaal riemen vast aub :sunglasses::sunglasses:

Er zijn 2 opties:

  1. laten opsturen
  2. ophalen tijdens een mini get-together ergens in centraal NL. Opties voor locatie/data/tijden volgen rond eind komende week per pb aan alle deelnemers. Dit zal nog voor de vakantie zijn overigens, reken op eind juni/begin juli.

Will keep you on the heights…

10 likes

Ik meet mijn plezier aan een horloge niet af aan de (te verwachten) verkoopprijs :grinning:

5 likes

Afspreken op een centraal punt lijkt mij erg leuk. :metal:

3 likes

Van der Valk in Leusden is mooi centraal, kom ik jullie feliciteren :sunglasses:

2 likes