Oké komt ie. Als ik wat internationaal bestel dan staat er altijd een verhaal over 19% 21% lalala non-EU customers.
@motormuis legt dat even uit, want ik moet er vandoor
Oké komt ie. Als ik wat internationaal bestel dan staat er altijd een verhaal over 19% 21% lalala non-EU customers.
@motormuis legt dat even uit, want ik moet er vandoor
Ok!
Als je buiten de EU woont en dit horloge uit Nederland laat komen, betaal je invoerrechten en behandelingskosten bij je eigen douane.
Bovendien: ze worden ineens aan mij geleverd, worden in principe niet vanuit Engeland naar elders verscheept.
Alle horloges komen vanaf mijn adres en omdat ik dit privé doe, kan ik niet exclusief BTW leveren.
Jullie hebben helemaal gelijk. Je hebt naar Zweden niets met BTW te maken, het is gewoon €230 plus verzending.
Case closed.
Neen, klopt niet. Niks BTW en invoerkosten, inklaring etc. In geen van beide richtingen. Douaneunie enzo, weet je wel. Staat los van euro. Goed getimed geld overmaken is ook erg leuk. Wisselkoersverschillen zijn tof.
Hoop dat ik op het goeie bericht heb geantwoord. Browser doet raar.
Ik twijfe zo hard …
Als iemand mij de juiste stalen band kan laten zien, dan ben ik om! (Geen mesh!)
Strapcode heeft geen sandblasted 20mm meer in assortiment
Je kan een band laten blasten…
Come on Josh, go for it!
“Non EU-customers”
Does not apply
Vanwege? Prijs? Model?
Voor mij de pro’s & con’s:
Plus
Min
#meto
Voor de twijfelaars :
De test gaat wel over de automatic, maar verder is hij van toepassing. Bedankt voor het delen!
Ik wil eigenlijk alleen meedoen als ik mijn SPB053 snel kan verkopen. Die was als toolwatch bedoeld, maar daar eigenlijk veel te mooi voor!
Snel te koop zetten dan…
Ojee Sander, dat vlot inderdaad nog niet erg, maar het is nog geen morgenavond! Leuk dat je het overweegt
Ik overweeg een pellikaan, dus laat ik deze maar even passeren.