Update! Met plaatjes! Nieuwe aanwinst: Oris Aquis

Ik ga er van uit dat het niet altijd het geval is. Helaas had ik gewoon pech, ongemotiveerde medewerkers Of iets dergelijks… Zal meer uitzondering dan regel zijn, anders zou de zaak niet zo bekend zijn, en niet zo lang bestaan.

Kan gebeuren, maar mij zien ze daar niet meer.

@snoeike

Hele gave Oris hoor, mooiste in hun assortiment als je het mij vraagt :wink: Gedurfde combi op oranje met zo’n vintage look dial. Staat hem toch wel goed, had ik niet verwacht.

TH Monaco inruilen is natuurlijk wel weer zonde dan :wink:

@Logie Jammer van je ervaring. Ben er vorige week nog even geweest, echt prima geholpen bij Eugene van Baal zonder uiteindelijk iets te kopen

1 like

Vanavond even wat meer foto’s gemaakt. Staan hieronder.

Ik ben echt goed geholpen door de medewerker bij Eugene van Baal. Het was een redelijk jonge gozer, Auke-Jan heette hij. Echt een horloge liefhebber. Ik had de Monaco ook hier te koop kunnen zetten maar gezien hun aanbod en wat ik met een klein beetje onderhandelen er nog bij heb gekregen heeft me doen besluiten om die moeite te laten voor wat het is.

Vooralsnog vind ik het een fijn horloge. De bezel inlay is gemaakt van wolfram en de wijzerplaat is heeft ook een mooie grijze tint. Gezien de lugs kom je uit bij banden van Oris, gelukkig zijn die niet heel duur. Daarnaast krijg ik nog een zwarte reserve band na verzonden.

Genoeg gepraat, nu de plaatjes.

7 likes

Gave klok man! Super, die kleurstelling!

1 like

Geweldig mooi! Gefeliciteerd en veel draagplezier!

Grt. Marco

Wat een beauty! Gefeliciteerd :sunny:

1 like

Deze kleuren zijn het toch echt! Mooi hoor!

Jammer van de Monaco maar deze Oris mag er ook wezen. Top!

Heb alleen goede ervaringen met Eugene van Baal. Daar komen mijn Tag Heuer Carrera en Omega SMP300 ook vandaan.
Auke is inderdaad een liefhebber met kennis van zaken, die zelf ook een mooie verzameling heeft.

Mooie klok die Oris! Die oranje band maakt hem lekker zomers.

1 like

Vind het echte een prachtige kleurstelling die je hebt gekozen met die grijze bezel en oranje! Heb je ook nog een stalen band erbij?

1 like

Nee, wel een tweede zwarte band. Maar een stalen band erbij kan ook nog. Vergeleken met andere merken, kosten de bandjes de wereld niet bij Oris.

Ok, dat is wel fijn, dan kun je nog lekker een beetje afwisselen.

Veel plezier met de klok