Updates over voorraad MoonSwatch Only

Oh jammer, nou dan gooi ik hem maar weg

7 likes

De RLC onder de moonswatches.

1 like

Gisteren een Mission to Pluto kunnen oppikken in de Swatch store Rotterdam.
Best een geinig ding!

12 likes

Heb je ook een foto van de achterkant van het horloge?

1 like

Zeker, hierbij:

Code achterop de band is incorrect, en de print van de planeet Mars is van slechte kwaliteit. Verder is de kleur van de gesp afwijkend van de kast.

Aangezien de verkoper weigert te reageren, het betreft verkoper ‘Termo’ uit Zwijndrecht. Hopelijk een waarschuwing voor anderen.

10 likes

Ik zie zojuist dat de verkoper zijn gegevens heeft gewijzigd, hij heet nu ‘Onno’ uit Eindhoven!

1 like

99% dat de verkoper bewust een Ali express Moonswatch van 30E aan je heeft verkocht… Kansloos volk :sweat_smile:

1 like

Dat verschil zie je idd wel.

2 likes

Pas ook op voor Patrick uit Leiden.

Verkoopt een Mercury. Ik zag op de foto’s direct dat hij nep was, maar staat niet in de advertentie.

Edit: verkoper heeft de advertentie tekst aangepast en zegt het nu wel ‘netjes’.

2 likes

Staat wel dit bij:
‘Prijs zegt genoeg…is een rep.‘

1 like

Dat heeft hij er net bij gezet :roll_eyes:

Hij is nu wel eerlijk in ieder geval.

1 like

Goeie grap. Met tasje en papieren een nepperd verkopen, wat een droeftoeter

Je bent vergeten onder een ander account in te loggen. Nu reageer je met dezelfde gebruikersnaam. Foutje, kan de beste overkomen, zullen we maar zeggen.

4 likes

Geniale marketing. Serieus.

1 like

Vanmorgen voorraad in Rotterdam.
Moon, Earth, Saturn en Pluto.

5 likes

Begrijp ik goed dat je nu marketing van een plastic horloge vergelijkt met oorlogs tactiek?

1 like

doe mij ook wat van dat spul

3 likes

Hij heeft ze niet alle 24 in een kratje.
@Veblen laat die patienten van je eens niet op het internet joh!

6 likes

Duidelijk tijd voor een

2 likes

Valencia dinsdag 21 juni geen voorraad. Levering om de week op maandag of dinsdag, meestal binnen een uurtje weg zoals het personeel aangaf.

1 like