Updates over voorraad MoonSwatch Only

Op Marktplaats is voldoende aanbod

1 like

Vanochtend amsterdam ook niet . Hing brief op het raam , geen voorraad en geen info verder beschikbaar.

Dieptepunt in mijn levenā€¦ In AMS in de rij voor een swatch. Bijna 30 p voor me dus Ć”ls er wat is/komt wrs alsnog kansloos. Maar goed, stel nou dat! :joy:

2 likes

sitrep ams 8:00 am zulu no stock

4 likes

10:15 Rotterdam geen voorraad

1 like

10.20 uur geen voorraad in Rotterdam.

1 like

En? Is het gelukt?

Nope. Net uit de rij gestapt. De roddel was dat er mss vandaag iets komt, maar onbekend hoe laat.

1 like

De paasdagen hebben de verkopers in rdam geen goed gedaan. Ik begrijp dat het niet leuk is om 150x nee te verkopen maar je wordt er niet netjes te woord gestaan.

3 likes

van skere skalpers.

Geen voorraad in Amsterdam

1 like

Ook niet in Rotterdam

1 like

In Hilversum wel eentje op voorraad :crazy_face:

14 likes

21:13 uur geen voorraad

3 likes

Dit topic wordt ook steeds rustiger, dat is wel een soort van teken dat hopelijk de hype een beetje begint te zakken.

6 likes

Ja of dat er nooit voorraad isā€¦

3 likes

Maar zelfs dan werd er meerdere keren per dag voor beide locaties aangegeven of er voorraad was :slight_smile: Ik merk dat ik er zelf ook niet meer mee bezig ben. Ik stuurde mijn vrouw in het begin twee keer per week die kant op :smile: En nu lopen we zelfs langs de Swatch store zonder er naar om te kijken. Maar goed, dat ben ik maar.

1 like

Ja het is ook gewoon irritant om ergens naartoe te gaan om te checken of er voorraad is. Het is zo willekeurig dat ze iets krijgen. Daarnaast is het zo dat als het gedeeld wordt hier er al een rij is ontstaan van zoveel mensen dat je niet eens meer een exemplaar kan bemachtigen.

1 like

Heb je een link naar dat officiƫle nieuws?

Original Swatch horloges | SwatchĀ® Nederland

2 likes