Urgent: horloge afregelen regio amsterdam

Hi Allemaal,

Ik vroeg me af wie er in de regio Amsterdam iemand kent (kan de auto pakken eventueel) die op zeer korte termijn, heel even naar een horloge kan kijken van mij om hem goed af te regelen.

Het lijkt alsof hij te langzaam loopt.

Zou top zijn als iemand een goed adres heeft, of mij zelf uit de brand kan helpen!

Alvast bedankt! :pray:t3:

Mark

1 like

Is het te flauw om aan te nemen dat je hierdoor juist minder haast hebt?.. Ja, he?

6 likes

Haha :laughing: helaas niet!

Je kan hier ff kijken:

Denk dat het punt is dat de winkels dicht zijn. Iets met een virus of zo. :sunglasses:

@Bender je wilt dus niet alleen weten of hij te langzaam loopt… want er is vast wel een HF lid met zo’n tachograaf dinges, maar je wilt dan ook graag dat die persoon hem inregelt. Geen idee hoe veel of weinig werk dat is.

1 like

Zou kunnen. Wellicht dat er één hem toch uit de brand kan helpen, een horloge afleveren en later ophalen kan misschien ook wel. Proberen kan toch?

Was gewoon een suggestie, zonder virus.

1 like

Te langzaam/snel lopen heeft meestal een oorzaak. Alleen bijregelen is meestal slechts symptoombestrijding…

3 likes

Is het niet mogelijk telefonisch contact op te nemen met service punten waar je hem door de “brievenbus” kan afleveren.
Winkels zijn dicht maar service gaat achter gesloten deuren door.
Wellicht is er iemand die heb gelijk even naloopt.

Service en reparatie mag dan wel weer. :man_shrugging:

1 like

Aha. Is verkoop dan ook niet gewoon een vorm van service :thinking:
Zo, we kunnen gewoon weer verder.

2 likes

Urgent? Wil je het graag snel of moet het snel vanwege …?

Voor het geval hij achter gaat lopen Of dit flauw

Ik zit in Hilversum, als dat niet te ver is. Heb een Timegrapher en genoeg kennis van zaken om dit na te kijken voor je.

2 likes

Hi @Jurk,

Yes, klopt helemaal, maar ik ben inmiddels uit de brand geholpen… :smiley:

Een maat van me heeft de juiste gear om hem af te regelen, ga er zo even langs!

Bedankt allemaal voor de antwoorden en hulp :+1:t2:

Fijne dagen!

1 like

Hi @Barboendel,

Thanks voor het aanbod, much appreciated. Ik ben voor nu uit de brand geholpen door een maat (waarvan ik niet wist dat hij de juiste spullen had).

Fijne dagen! :christmas_tree:

1 like

@Teun69 kom er maar in

3 likes