Op mijn telefoon kom ik wel op het juiste profiel uit. Dan kan ik in ieder geval even stalken. Ik blijf het wel heel raar vinden.
Is dit nog relevant als ik het op vier verschillende browsers heb geprobeerd? Zo ja, zou je me misschien willen vertellen hoe en wat dat is? Ik heb daar wel eens vaag van gehoord maar ik zou het niet weten namelijk…
Vertel je er ook even bij dat als je eenmaal je cache geleegd hebt c.q. je geschiedenis gewist hebt dat je helemaal opnieuw kan beginnen qua ingelogde websites en (advertentie)voorkeuren op bepaalde websites. Klikkerdeklik, cookies gone… en opnieuw de voorkeuren invoeren. Zo blijven we lekker bezig!
Maar het is vaak wel een oplossing bij dit soort rare problemen. Het is wel vreemd dat het bij verschillende browsers voorkomt. Die synchen wellicht wel bladwijzers maar geen temp.gegevens, …weird.
Misschien dat er een regkey omgevallen is, zullen we TS even uitleggen hoe hij zelf in zijn registry kan klooien. Leuk man. Wel eerst even een backupje maken, …