Utrecht2

Horloge overgenomen van @Utrecht2. Ging allemaal snel en soepel :thumbsup: Bedankt!

1 like

Op een erg fijne manier een aankoop gedaan bij @Utrecht2
Heel erg bedankt!

1 like

Horloge verkocht aan @Utrecht2 . Omdat de feestdagen ertussen zaten werd het geld al overgeboekt en afspraak gemaakt voor persoonlijke overdracht na de kerst.

Top geregeld, veel plezier met de Oris!

1 like

Hier ook een zeer fijne horlogeruil gehad met @Utrecht2 . Hij kon zelfs helemaal naar mij toe reizen :thumbsup:

1 like

Een horloge geruild met @Utrecht2, een sympathieke kerel. Kort gekletst, was leuk. Prima contact per pb ook. Top👍

1 like

Een recent topstaat-gereviseerde en als nieuw lopende vintage DJ 1601 van Michael overgenomen. Scherpe prijs, prachtig horloge, aardige vent, zeer aanbevolen!

1 like

De Steinhart Limited Edition 2011 van @Utrecht2 overgenomen. Echt top! Super communicatie en zeer, zeer correcte afhandeling. Echt een aanrader!!!

1 like

Meeting met @Utrecht2 in Utrecht gehad … where else :sunglasses: Heerlijk over onze hobby en meer gesproken.

Bedankt voor deze deal man!

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/0/3/03e4bb6b4aefe060025f1e0394636a3e6db3c41b_1_690x388.jpg

2 likes

Mooie Aevig overgenomen van @Utrecht2. Snel verstuurd en horloge in perfecte conditie.
Duidelijke en vlotte communicatie, top.:+1::grinning:

Mooie Aevig Balaur overgenomen van @Utrecht2. Vlotte en duidelijke communicatie, top

1 like

(tu) vriendelijke koper die netjes zn afspraken na komt

Verder wil ik je veel plezier wensen met je aankoop en succes met het aanvullen van je verzameling en natuurlijk ook met jullie aankoment wondertje gr wilco

Afgelopen week heb ik een vintage Seiko van @Utrecht2 gekocht. Heldere en vlotte communicatie. Horloge netjes verpakt en in goede staat ontvangen! Bedankt.

kort geleden een mooie Seiko SKX overgenomen van @Utrecht2 , duidelijke communicatie, goede afhandeling en een vriendelijke vent! Bedankt

1 like

Een hele mooie Squale Atmos Tropic Ceramic GMT overgenomen van Michael. Goede vlotte communicatie. Snelle deal. Correct verzonden.

1 like

Horloge gekocht van @Utrecht2, prettige communicatie en een vlotte afhandeling. Hier koop ik zo weer ! :+1:

1 like

Beste medeforumleden,

Gisteren een mooie deal gedaan met @Utrecht2 . Halverwege ons beider woonplaatsen afgesproken en onder het genot van een drankje en onvermijdelijke horlogepraat heeft hij een horloge van me overgenomen dat ik jarenlang heb gekoesterd.

De overname is heel relaxed en soepeltjes tot stand gekomen. Betalingsafspraken van zijn kant werden keurig en stipt nagekomen. En ik schat in dat hij met veel genoegen de full set in ontvangst heeft genomen waarvan het horloge het schitterende middelpunt vormt.

Volgens mij is Michael een blij man want hij geniet zichtbaar van zijn nieuwe aanwinst. Mooi ook om te zien dat een van mijn ‘mooitjes’ in echte liefhebbershanden terecht is gekomen. Ik zou anytime opnieuw een deal met dit forumlid maken!

Cheers,
:sunglasses:
Otto

Hier ook een zeer prettige kennismaking met @Utrecht2. Leuke Seiko 7002 overgenomen. Horloge perfect beschreven en dito levering. Aanrader dus…:+1:

2 likes

Twee bandjes overgenomen van @Utrecht2
Soepele, snelle deal, zoals iedereen hem zou wensen. Aanrader dus.

1 like

Vandaag mijn Rolex verkocht aan Michael aka @Utrecht2. Na een korte maar duidelijke communicatie ergens een middenweg gekozen om elkaar te treffen. Na lekker gebabbeld te hebben het horloge gekeurd te hebben de deal gemaakt. Bedankt voor de snelle en fijne afhandeling. Wat mij betreft een aanrader :+1:t2:

1 like

Vandaag mijn Omega f300 overgedragen aan Michael @Utrecht2 bij een kop koffie. Bijzonder prettige ontmoeting met een zeer sympathieke kerel. Een tijd gekletst en alleen een andere afspraak en werk zorgde er voor dat de middag niet helemaal verkletst werd :grin:
Fijne en directe communicatie met Michael, een aanrader komt dan ook van Harte ! :+1:

2 likes