Toch nog €18 of zo. Niet gek voor wat je krijgt. De band is erg comfortabel en supereenvoudig af te stellen.
Draag hem met enige regelmaat, maar dan blijft de 911 in de garage (schoenendoos).
Wat een afgeragt ding! (die Porsche )
Dar heet patina Hendrik en dat weet jij ook.
Vooruit, mijn goedkoopste is deze Casio gekocht voor 15 hele euro’s. Perfect horloge om mee te sporten, en verassend robuust gebouwd voor dat bedrag!
Roy, sinds wanneer ben jij van de vintage? Gaaf horloge tbh!
Jaren 70 begin 80 aan de secondewijzer te zien?
Sinds mijn Day Date … ik probeer horloges te vinden die ouder zijn dan mezelf en er nog net zo goed uitzien
held!
had je eigenlijk gisteren hier moet plaatsen om @W.E tevreden te houden. En een gelukkige @W.E is een zegen voor ons allen!
Die is mooi! Wat is het?
Poljot aviator.
Ik heb ergens een scan van de catalogus, maar kan het momenteel niet vinden op mijn pc. Verdere details heb ik nu dus even niet.
36mm kast (beetje klein).
Mijn goedkoopste horloge ga ik hier niet plaatsen natuurlijk. Hij moet eerst nog voor heel veel geld in het blauwe deel.
Deze de GREEF met een Felsa 468 caliber. Dateert uit ong. 1950. Voorzien van een Fixo-Flex band. aangeschaft voor 7 Euro.
Bij de Greef juweliers Brussel gemaakt.
Van mijn vrouw gehad 17 jaar geleden. Was een verassing nadat ze mij had zien kwijlen bij een meistersinger. Heel lief natuurlijk, en ik moet zeggen niet een lelijk horloge met de blauwe hand, maar was wel wat uit de richting.
Gaat om die reden nooit uit de verzameling. Aandoenlijk dierbaar voor mij .
Vorig jaar kreeg ik een Sandoz handwinder goldcap cadeau bij een boek van €1,00. Vandaag schoot me te binnen dat ik een paar jaar geleden eens een B&O-achtig horloge zonder bandje kreeg van iemand die erbij zei “zie maar wat je er mee doet”. Vanmiddag er maar eens even mee bezig gegaan, Het deksel was er lastig af te krijgen, maar gelukkig trof ik geen oude batterij aan. Even e.e.a. uitgezocht en er een 377 ingestopt. Er zit een leuk Ronda uurwerkje in. Verder had ik nog een zwart rubber bandje liggen (ook gratis), maar voor het verkeerde horloge en veel te breed. Dit bandje aangepast aan Jensen en stevig kunnen monteren😀, aardig goed resultaat. Weer een mini projectje gelukt en alles gratis.
We hebben een winnaar, of er moet nog iemand opduiken die geld toe kreeg op zijn horloge…