Welkom !! Seiko 5, dikke prima maar logo van Barcelona erop Desalniettemin wens ik je er veel plezier mee
Welkom op HF. Deze Seiko 5 kun je in elk geval dragen op wedstrijddagen
Ik schaar me bij vele anderen: Seiko top, Seiko 5 altijd leuk, maar Barca logo had er af gemogen, met name omdat ik een teringhekel aan voetbal en alles wat er mee te maken heb.
Mocht je zelf wel van voetbal/Barca houden: Top voor je, dan is het helemaal af.
Seiko 5, altijd goed maar dan liever zonder voetbal logo.
Enneeeeh klokken hangen nog steeds aan de muur
FTFY
Voldoende input gekregen. Wat was/is jouw mening?
Ik hou niet van Barça maar wel van seiko. Dus lekker dragen dan.
Je mag trots zijn op deze 5!
Draag m als je naar Camp Nou gaat, teminste, na de verbouwing volgend jaar maar dat kan best uitlopen.
Beste plekken: de vakken achter het doel.
Prachtclub, Barca! Enne je kunt m ook dragen naar basketbal.
Tot el camp
és un clam
som la gent blau-grana.
Tant se val dâon venim
si del sud o del nord
ara estem dâacord, estem dâacord,
una bandera ens agermana.
Blau-grana al vent
un crit valent
tenim un nom
el sap tothom:
Barça, Barça, Barça!
Jugadors
Seguidors
tots units fem força.
SĂłn molts anys plens dâafanys,
sĂłn molts gols que hem cridat
i sâha demostrat, sâha demostrat,
que mai ningĂș no ens podrĂ tĂČrcer.
Blau-grana al vent
un crit valent
tenim un nom
el sap tothom:
Barça, Barça, Barça!
Wat vind je er je zelf van ? Van wie heb je het gekregen?
Mijn mening: voetbal, dus nee
Ik vind dit model niet zo geslaagd eerlijk gezegd. Ik vind eigenlijk ook dat welk ander merk dan ook niet op een horloge moet staan. Ja ook een Domino`s pizza op een Rolex vind ik niks
Toch geinig dat ze de kantinetijd blauw hebben gemarkeerd. Lekker dragen! En als je hem niet wil dragen dan kun je hem aan de muur hangen dan heb je ook een klok.
Persoonlijk niet mijn ding. Maar met een seiko kun je zomaar jaren plezier hebben.
Welkom op het forum. Als je hier lang genoeg rond hangt dan is je collectie snel uitgebreider dan je zelf zou willen.
Succes met het weerstaan van verleidingen
Mooie klok hoor!
Weg sfeer
Maar het zou me ook storen.
Eerlijk? Leuk als verzamelobject om ergens op een standaardje te zetten, meer ook niet.
Welkom. Op een vijfje mag je altijd fier zijn. Enjoy!
Als je Barcelona-fan bent kreeg je een uitstekend cadeau.
TS is inmiddels op vakantie.
Waarschijnlijk naar Madrid.
Prima kwaliteit. Heb zelf niks met Barça, en maakt de wijzerplaat voor mij onnodig druk. Maar als je wel fan bent vd club dan kan ik me voorstellen dat t logo t horloge extra leuk maakt.
Overigens, de Arabische dag aanduiding kun je zeer waarschijnlijk ook naar Engels zetten. Deze zijn bij Seiko vaak tweetalig.
Welkom bij de club, wat de Seiko betreft dat is een leuk horloge .
Zeker als je een beetje fan van die club bent
Seiko 5 altijd goed. Veel plezier met je horloge en welkom op dit forum. Mensen van buiten de regio 020 waarderen het gebruik van het wordt klokje voor een horloge niet zo.
Dank voor de vele reacties!
Klein beetje context: ik heb deze ontvangen van de vader van een bruid waarvan ik getuige mocht zijn op de bruiloft.
Vaders woont in Dubai.
Ze weten dat ik fan ben van Barca en ik heb recent een Seiko Pressage cocktail time aangeschaft waar ik erg blij mee ben.
En welgemeend excuus voor de beginnersfout om een horloge een klok te noemen