Hatsekeee!
Het verbaast me dat iemand die naar eigen zeggen in de horlogerie werkzaam is geweest en zelfs een zaak heeft gehad na ruim een halfjaar lidmaatschap niet in staat is een foto te plaatsen.
Dat idee hebben we met z’n allen natuurlijk ook maar zelf bedacht.
Van je schoenen, fietsen, brillen en bedenk het zelf maar bewaar je de verpakkingen toch ook niet.
Ik heb zelf ons huis gebouwd. Zou een mooi zootje worden als alle verpakkingen van alle bouwmaterialen hier nog zouden liggen.
Terwijl de tegels toch in hele mooie Italiaanse dozen zaten.
Nee, daar maak je je zeker niet populair mee in de wijk
Volgens mij kunnen we dit topic beter naar off topic knallen.
Als je daarin niks of weinig met computers hebt hoeven doen, is dat niet gek hoor
Maar dan moet je je ook niet aanmelden bij een digitaal forum wat grotendeels wordt bevolkt door afbeeldingen. Dat is net zoiets als bij een autodealer binnen lopen terwijl je geen rijbewijs hebt.
Kijken mag, daarmee ben je niemand tot last. In tegenstelling tot de autodealer ik zal daar overigens per vandaagmee stoppen. Ik snap je punt
Nee bedankt, Dan ben ik weer de partypooper. Ik laat het graag aan andere leden over. En je kunt niet zomaar iemand uitsluiten omdat deze persoon geen afbeeldingen kan uploaden. Met uitsluiting dient men te allen tijde zeer zorgvuldig te zijn.
Of doe het niet. Leg je horloge gewoon op een bevallige wijze neer met mooi licht, en maak gewoon eens een foto zonder je harige arm in beeld te hebben. Zo, bijvoorbeeld:
Gewoon horloge neerleggen, camera op zo’n afstand houden dat je scherp kunt stellen, mogelijk wat inzoomen om de crop mooi te hebben, afdrukken, en posten die handel.
Iemand uitsluiten uit Rotterdam is sowieso niet toegestaan.
Ah alles op z’n tijd, het leven is al zo’n gehaast.
Mag iemand opsluiten in Rotterdam wel ?