Aha, dat is in dit geval dan ook niet handig inderdaad.
Ik wil wel gewoon genieten van mijn horloges en niet; “Oh wacht even, ik moet even,… omwille van een horloge.”
Mocht dat toch gebeuren dan heb ik waarschijnlijk een te duur horloge om.
Mee eens!
tof zeg! Morgen houd ik m’n helm op tijdens het zwemmen!
Om het water binnen of buiten te houden?
Wat n vreemde opmerking…
Respect.
Een geleefd horloge ziet er gaaf uit.
Alsnog probeer ze toch netjes te houden
Mijn werkhorloge daar mag leven in komen en het staat hem GOED.
Het moet ook gewoon kunnen en het zal haast ook gewoon zo moeten zijn. Dragen en leven met dat ding om de pols… hulde!
Dus ik geef je groots gelijk in deze …maar ik ben te bang idd.
Que?
Beetje zoals dit?
Zo mag ik het horen! Het zou mooi zijn als meer mensen er zo over dachten!
En je hebt groot gelijk met hoe je je Sea-Dweller gebruikt imo, dat ding is niet gemaakt om er mee om te gaan alsof het een PP Calatrava is!
Jahaaa, maar op die van drie tientjes kan je de tijd dan niet meer aflezen. Zie de verschillen.
Met lichte werkzaamheden zou ik me er niet druk om maken maar wanneer ik bij iets m’n twijfels heb of het horloge er ook vrolijk van wordt werk ik gewoon met niks om mijn polsen…
Wil je bij (bijvoorbeeld) het klussen perser de tijd weten maar je horloge in gezonde staat houden, dan zou ik zoiets gebruiken
Uiteindelijk ga ik dood en ik heb geen zin om allemaal puntgave spullen voor een ander achter te laten.
Je moet helemaal niets achterlaten, of het moeten schulden zijn.
Ik lig hier in een deuk
Ah oke nu snap ik het, daarom heeft elke bouwvakker een Sub om
Deze wordt onderhandeld bij het sollicitatiegesprek als standaard uitrusting
Vroeger had ik een Explorer II als mijn daily beater. Hij ziet er echt uit alsof ik ermee door de grindbak heb gezwommen (uitdrukking hier ergens tegengekomen). Nu zou ik hem zo niet meer behandelen, maar aan de andere kant, hij heeft wel heel de wereld gezien en elke kras heeft zo zijn verhaal, en verkopen… doe ik toch niet…
Zoals ik het zie, je moet wel heel gek doen wil je een rolex slopen (binnenwerk)
Houdt dit sprookje vooral goed vast. Toolwatch of niet ik heb de nodige klokjes op mijn werkbank gehad die tijdens hele verbouwingen bij gebruik boorhamers gedragen zijn. Geloof me dat gaat niet goed samen. Meestal begint het met los gerammelde schroeven gevolgd door verschoven bruggen met alle gevolgen van dien. Maar goed ieder zijn ding ik zou er gewoon een G-shock bijkopen.