Niks mooiers als een handwinder zoals bij deze VC. Polshorloge in zijn oervorm op zijn mooist. Bij zo’n el primero zit er constant zo’n zenuwachtig ronddraaiend dingetje voor
Groeten Tecco
Niks mooiers als een handwinder zoals bij deze VC. Polshorloge in zijn oervorm op zijn mooist. Bij zo’n el primero zit er constant zo’n zenuwachtig ronddraaiend dingetje voor
Groeten Tecco
Ik verschuil me even achter het algemene principe/gezegde dat niets zeker is in dit leven. Die Primero heeft ook best een mooie caseback (dat komt overigens cq. waarschijnlijk omdat op de foto dat dingetje niet draait).
Groeten,
Tecco
Ik vind dit ook veeeel mooier!
Die PP is wat mij betreft maar duurdoenerij. Ik vind de gemiddelde Seiko net zoveel hebben deze PP.
Maar goed, ik heb dan ook nul komma niets met dressers.
…maar jij ziet dan ook niet eens het verschil tussen een VC en een PP…
Inderdaad
Ge-wel-dig! Ben erg benieuwd naar de foto’s etc.!!
Alvast veel voorpret gewenst!!
@Bidle , wederom een sublieme keuze.
Wat zou ik graag een dagje kijken naar jouw collectie en een paar top stukken in mijn klamme handjes houden.
Neem ik een 50 jaar oude cognac mee
Hmmm, klinkt goed.
Wel handschoentjes aan dan.
Ik wil mee. Ik neem wel een mooie Macallan mee. Ik beloof dat ik mijn bivakmuts thuislaat
Groeten Tecco
Geen probleem , vanwege mijn werk in de cleanroom draag ik ze dagelijks , neem wel wat mee.
Dadelijk staan we met 50 man bij @bidle aan de deur , compleet met catering wagen en al.
Zonder gekkigheid , mocht een bezoekje echt mogelijk zijn , zou ik dat heel erg leuk vinden!
Stuur gerust een PB , dan ga ik binnenkort even een flesje Francois Peyrot halen.
Deze krijg je uiteraard cadeau dan.
Deze cognac heb ik al eens eerder gehad , echt een prachtige cognac met een afdronk waar je na elke slok nog minuten lang van na geniet , ongelofelijk lekker.
Als hij cognac lekker vindt doe je hem met deze waarschijnlijk wel een plezier. Deze ken ik niet maar de Napoleon van FP heb ik een paar keer gehad. Heerlijk! Prima Cognac huis.
Zeker een keer kopen nu het nog kan.
Een Grande Champagne cognac , 50+ jaar gerijpt op edele Eau de Vie eiken vaten , onbewerkt gebotteld vanuit het vat , een cognac van deze klasse voor ongeveer 100EU is de beste kwaliteit/prijs verhouding die ik ooit ben tegengekomen , en heb jaren in de horeca veel kunnen proeven.
Sorry voor het off-topic…
@bidle , ik hoor het wel