Vacheron Constantin

Zijn er inmiddels zelfs twee.

2 likes

Mwah, ik denk niet dat dat het punt was. Ik denk niet dat we in het oude Oost-Duitsland beland zijn, waar 1 op de 4 de lokale KGB van informatie leverde over de buurman en de baas. Dus kom, niet zo vijandig :slight_smile:

Ik vind het ook wel interessant om te weten waarom iemand nu nog naar Moskou zou gaan… Lijkt me niet de leukste plek om te zitten op dit moment als iemand uit de EU, dus lijkt me wel iets waar je echt een goede reden voor hebt.

3 likes

Ik ken meerdere personen die daar familie hebben.

Mensen die echt niet blij zijn met de inval in OekraĆÆne, maar die inmiddels oud zijn en daar hun leven hebben (en kinderen die wereldwijd werken en het totaal niet met Putin eens zijn).

Mensen die ergens al 60+ jaar leven, weinig andere talen kennen en hun hele sociale leven in Moskou hebben gaan er niet zomaar weg.

En tsja, hun kinderen zien de ouders soms graag.

Beslist niet iedere Rus is een of andere schurk.

2 likes

Het is volslagen van de zotte dat men ā€˜er iets achter moet zoeken’ als iemand naar Moskou zou reizen. Er zijn legio voorbeelden te noemen die niks met de huidige situatie te maken hebben. Het is de kortzichtigheid wat hier speelt. Het niet kunnen inleven in wat er buiten een oorlog zou kunnen spelen. Werk/prive/studie zijn enkele voorbeelden die geen uitleg nodig hebben.

3 likes

Jij maakt je er behoorlijk druk om :slight_smile:

5 likes

Meteen met de Nazi’s aan komen kakken is ook een beetje ā€œmuchoā€, no? Lighten up dude. Doe het licht uit en zet een zaklamp op je GMT. :sun_with_face:

4 likes

Nou… best apart in het huidige tijdsgewricht en zeker reden tot nieuwsgierigheid naar het hoe en waarom. :thinking:

1 like

Omdat? Misschien beter om je niet te bemoeien met een ander? Wat maakt jou in een positie om je te moeten afvragen wat hij of zij doet in Moskou?

Ben toch wel heel benieuwd welke goddelijke rechten jezelf hebt toegewezen in deze.

Bij deze. Graag gedaan.

1 like

Ja iets krom lullen heet dat. Laat iedereen gewoon eens met rust en hou op met je te bemoeien met een ander zijn leven. Misschien zat hij wel in Moskou om te spioneren. Dan is het zeker wel goed?

Hypocriet gedoe.

Mag dit dicht? Alstublieft?

6 likes

Idd jeetje…

Graag ja, wat een ellende weer.

Zet het topic op negeren dan merk je er niets meer van
Maar dat voelt niet lekker he :rofl: