Vader zoon Rado voyager

Kort geleden heb ik 2 mooie Rado voyagers day dates aangeschaft, ik ben er erg blij mee . Eigenlijk met het idee één voor mij een één voor mijn zoontje (4) als hij 18 wordt, ja dat duurt nog wel even. Helaas heeft er één groot onderhoud nodig (eta 2836-2), de stem blijft niet meer zitten en hij loopt nauwelijks, wat zou zo’n beurt moeten kosten en is er wellicht iemand hier op het forum die dat kan doen? Daarnaast ben ik opzoek naar 2 nette jubilee armbanden welke netjes passen en niet van die alu Chinese troep zijn, heeft iemand daar nog een tip voor? Ik hoor graag van jullie.

Groetjes Remco

5 likes

Niemand tips :grin: ? Ik zou graag het klokje voor mijn zoontje weer lopend in de kast willen kunnen leggen

Ik zou zeggen kijk even op de kaart of er een horlogemaker in de buurt zit en stuur hem/haar een bericht.

2 likes

Heel gaaf! Heb zelf een opa en kleinzoon :blush: Voor onderhoud kan je hier kijken wat er bij jou in de buurt zit:


2 likes

Dat zijn ook hele mooie klokjes :slight_smile:

Ik ga wel even kijken of ik daar nog een redelijk geprijsde Horlogemaker kan vinden, niet dat straks het horloge 3 keer meer heeft gekost als toch wel de markt waarde.

Heeft er misschien ook nog tips waar een mooie Jubliee band te scoren voor deze klokjes? helaas is der vergulding van die van mij bijna weg, en die andere orginele jubileeband is helaas echt veeelste klein , vandaar ook dat “leren” bandje maar dat past er eigenlijk niet zo mooi bij

1 like

Afhankelijk van eventuele reparaties denk ik dat je op 150 euro moet rekenen voor een service. Je kan ze ook naar Rado sturen. Dat heb ik 1 keer gedaan dat was 300 euro.