Dit was mijn mooiste vakantie van de afgelopen jaren; roadtrip met de familie door de USA. Aan de pols een fijne Oris 65 Deaville.
Los Angeles
Daarna om wat voor reden dan ook verkocht en direct gemist.Maar vorig voorjaar een waardig opvolger gevonden in een Tudor BB58 Blue
Blauw horloge = vakantie-vibe ![]()
Deze blijft!
Ik draag altijd deze casio op vakantie. Kan tegen een stootje en zal niet pijnlijk zijn als ik het kwijt ben of als het wordt gestolen
Mooie camper!
Daar staan jullie nu een paar dagen of ook op doorreis?
Maar welke klok mee?
We reizen de Loire heen en weer.
Morgen weer verder.
Beetje harig wel … ![]()
Dit was voor jaren mijn vakantiehorloge: kostte me geen fluit, droeg comfortabel en was leuk genoeg om mee te nemen maar niet zó speciaal dat als ie gestolen zou worden, of kapot zou gaan, ik zou rouwen.
En daar zitten we nu op. Hij werkt niet meer. De chronograaf laat de boel vastlopen. Deze is heel, heel naar gevallen in Egypte en nu wil 'ie niet meer. Voor die 250 euri die ik ervoor betaald heb… soit.
Deze heb ik zelf een paar jaar geleden in elkaar gepriekt met een ETA7754, een oude tutima kast, naamloze wijzerplaat, en een bracelet die niet echt mooi past maar wél geweldig voelt. De end link van de bracelet draait om z’n eigen as, rond de push pin. Heel irritant. Soms doe ik een druppie superglue ertussen, en dan zit 't even goed. Punt is, dit horloge zit super comfortabel. 38 millimeter, 100m waterdicht, en 14mm dik. Op leer is dit gewoon te licht, maar op de band, prima. Moet ik wat mee. Als 'ie een duikers- of countdown bezel had in plaats van die domme tachy, was ie welhaast perfect geweest.
Nu is deze Hamilton m’n vakantiehorloge. Kostte me ook echt geen fluit, draagt prima op staal, nog beter op leer. Als deze nou niet zo’n vervelende butterfly clasp had gehad, was ie een serieuze daily beater. Oh, en andere wijzers want deze hebben te weinig lume.
en verandering van spijs doet eten; deze Edox is ook een fijne vakantieganger. Titanium, prima waterdichtheid, draagt comfortabel. Heb er vaak genoeg mee in de Caribische zee mee gedobberd.
Ja, no problemo ![]()