Citizen Eco-drive RC, geen omkijken naar en altijd de juiste tijd
Neh, daar ga ik zelfs niet meer mee lopen sjouwen
Ultra ligt en met saffier, hatseflats!
Synchronisatie met een app want hij reageert alleen op Japanse zendmasten.
Ja, nu je het zegt. Is dit erg irritant? En hoe vaak moet je dan syncen?
Ligt het aan mij of zien jullie hier ook een Swatch in?
Werkt prima. En hoeft pas weer wanneer de wintertijd ingaat. Dat ding is angstaanjagend nauwkeurig.
Met deze tip verdubbel ik jouw budget: wat moeten vrouwen met vakantiegeld?
Heb een titanium GMT saffier. Loopt ook goed. Nu 2 sec voor in 2 maanden. Omdat ik hem niet zoveel draag is het horloge koeler, dan loopt de quartz iets sneller.
is een aanname.
Nou nou. Wat een blaze. Als je dus een duur horloge hebt MOET je totale levenstandaard omhoog
Het is een hobby hè.
Nee je zoekt het mijn inziens veels te ver. Natuurlijk houdt je inkomen verband met je uitgaven maar die hogere reserve aanhouden is echt een brug te ver. Immers mocht het mis gaan, moeten we even terug naar af. Dezelfde levensstandaard aanhouden op dat moment omdat je een hogere reserve hebt, zou pas dom zijn.
Dat klopt volgens mij. Maar ik vraag me af waarom hij een tip aankondigt en vervolgens met een (onzin) vraag komt?!
Het is een hobby die niet disproportioneel mag kosten. Blijkbaar snap je het idee van die proportie niet, maar als ik geen significante hopen geld heb, koop ik geen dure luxe shit. Basta.
Blijkbaar vindt jij dat wel OK, en begrijp je mensen met een behoudende positie niet. Dat moet je zelf weten.
We gaan hier zeker niet een gelijke stem halen, maar ik begrijp wel degelijk proportie.
Ik zeg niet dat je een duur luxe product niet pas moet gaan kopen als je reserves hebt. Ik geef alleen aan de de verhouding van jouw reserve niet gelijk hoeft op te lopen met de aanschafprijs van jouw luxe product.
En al helemaal omdat jij ook nog vindt dat dat niet cumulatief werkt. Dat is nou net de crux. Als je je eigen gezonde richtlijn zou volgen, zou cumulatief pas echt een (in jouw ogen) extra zekerheid bieden.
Het elke keer als je iets aanschaft de meetlat erbij pakken is gewoon jezelf voor de gek houden. Want oh ik mag het nu kopen. Maar zodra je het gekocht hebt zit er meer geld in horloges dan je je eigen norm aanhoudt.
Soit. We gaan er niet uitkomen.
Ik bedacht dit terwijl ik het tikte, maar achtte het met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de juiste aanname.
Als boomer heb ik vroegâh begrijpend lezen geleerd vóór mijn 12e levensjaar. Uit de media begrijp ik dat dit al decennia niet meer zo is. Ik zal proberen om er bij het schrijven van mijn reacties meer rekening mee te houden.
Dat is wel een erg omslachtige manier om te bevestigen dat het onzin was, maar oké boomer
Iets met WC-eend. Maar tegen puppy foto’s heeft geen enkel weldenkend mens verweer natuurlijk