Vakantiegeld-tijd, wat gaan we kopen?

1 like

Ik ben een mensenmens. Ik gun iedereen een normaal salaris. Niet onbelangrijk voor de horlogehobby trouwens! :wink:

5 likes

Dat is dan weer een heel andere benadering. Anders moest ik me toch “bekaaid” voelen :smiling_face_with_tear:.

1 like

Top plan! Ik vind dat jouw horloges een betere macro-lens verdienen. Sterker nog, de mijne misschien ook nog wel. Ik aas op een 60 tot maximaal eens 105mm macro lens voor een Sony camera. Die zijn niet goedkoop. Tot die tijd doe ik het met m’n 30mm plastic fantastic lensje.

1 like

Zeker. Wat je nu produceert dat kan echt niet.

2 likes

Lummel.

2 likes

Nog 20 euro zelf sparen naast mijn vakantiegeld.

2 likes

Ja

Ik wil fysiek in de zaal mee gaan bieden op een dikke vintage chrono. Binnen een maandje kan ik rapporteren of ‘t gelukt is.

2 likes

Als je flex niet helemaal werkt :joy:

5 likes

Nog altijd content met wat ik heb… lees dit topic toch even door voor eventuele ideeën ten behoeve van een impulsieve (helaas tijdelijke) dopamine boost.

Heej, @Blufkakel, onweert het bij jou óók zo hard momenteel ? Nee, hier ook niet. :wink: Zelf heb ik zojuist deze besteld, de CasiRolex van bij Amazon.nl
Op Watchuseek noemen ze hem de CasiRolex. Dat kan toch nog wel bekostigd worden, vind je ook niet, @Blufkakel ? See you around laterssss. :smiley:

1 like

Drex is that you?

2 likes

Ik ben met pensioen. Elke dag is vakantie. Gelukkig maar, want vakantiegeld krijg ik niet.

Ik denk dat @Hans_Groenewegen een nieuwe account heeft

1 like

Tsja dat is idd een dingetje. Een macrolens nieuw voor of Canon of Fujifilm scheelt vanaf niet veel maar is dan wel ‘duur’ voor t handjevol foto’s per jaar maar wellicht wel een leuke richting voor me in te verdiepen qua fotografie.

Want zou dan eigenlijk alleen voor horloge fotografie zijn.

Raar hoe t brein werkt.

‘Ow voor een zomers horloge heb ik een budget van iets meer dan €1k en dan is vanaf een ca €600 voor een macrolens wel duur.’

Heeft mss te maken met hoe vaak t ‘gebruikt’ word :sweat_smile:

2 likes

Er was ooit een artikel waarin de schrijver allerlei producten vergeleek aan de hand van kosten per uur gebruik. Je bed, een winterjas, een fiets, auto. Van alles. Je schrikt je wild. :joy:

2 likes

Deze video bevestigt dus eigenlijk dat er maar één manier is om Badoem-tsj te spelen.

Zelf beperk ik me wijselijk tot drumcomputers en vintage samplers, maar toch durf ik te wedden dat geen enkele jazz cat het met je eens zou zijn :grin:

Yup. Voor velen bleek die dure 80" tv het goedkoopste toestel in huis te zijn. En het boekenrekje van de Leen Bakker het allerduurste. Dat betekende iets, maar ik herinner me niet meer precies wat.

2 likes