Vakschool Schoonhoven Les 21 en verder; it giet oan!

leuk en veel plezier.

1 like

Succes en veel plezier, benieuwd naar jouw verslagen!

1 like

Leuk topic… ik ga hem volgen en heel veel succes maar bovenal plezier!

1 like

Zeker!! :ok_hand::rofl:

1 like

Heel veel plezier vanavond en succes met de hele opleiding.

Erg gaaf! Jaloers!

1 like

Eens! Zeker omdat de financiële sector nog steeds een krimpende sector betreft. Werk je trouwens bij de groene/gele bank?

1 like

Veel succes. ik ga je Schoonhoven avonturen zeker volgen!

1 like

Mooi verhaal en veel succes!

Persoonlijk kan ik er wel inkomen dat je werkgever hieraan mee doet… als jij blij bent dan ben je ook meer waard voor het bedrijf. Misschien heb je er wel degelijk wat aan in je werk als teammanager :wink:

“Kijk team, nu werken jullie als een handwinder… als ik niks zeg, dan doen jullie niks. We moeten naar een automatisch uurwerk… waarbij jullie als zelfsturend team doorgaan en ik enkel de datum nog hoef te verzetten een keer in de twee maanden. Het summum is een DevOps team dat opereert als een perpetual calendar”

Daarnaast moet ik ook altijd denken aan:
What if you invest in people and they leave?
What if you don’t and they stay?

Veel plezier met de opleiding! :+1:

16 likes

Jemig, @jurk de scrummaster.

Gaaf van de cursus trouwens. Mijn werkgever zou het vast niet zo snel honoreren, ondanks dat het van de regeltjes zelf wel zou mogen, wordt er toch vrijwel altijd gekeken wat het bedrijfsmatig oplevert.

3 likes

:wink:

1 like

Jeetje, wat een leuke cursus. Voor mij helaas niet geschikt. Heb beefhanden.

1 like

Zullen we afspreken dat we dit soort scheldwoorden hier niet bezigen, noem iemand dan gewoon nutteloos, dat is vrijwel synoniem… :wink:

Maar on topic, gaaf hoor, het is dat Schoonhoven bepaald niet om de hoek is anders deed ik het ook van mijn POB.

5 likes

Leuke cursus! Heb hem een paar jaar geleden ook gedaan.

Hou er wel rekening mee dat het nog al een negatief effect op de lijn kan hebben.
Want 't wordt trakteren op gebak of koeken als er weer iemand één of ander schroefje, tirette of veertje kwijt is. :smile:

Veel succes & plezier…

6 likes

Veel succes en plezier, ben erg benieuwd naar jou ervaring over deze opleiding.

1 like

Leuk hoor!

1 like

Nee, een van die andere grootbanken :joy:

1 like

En hoe was de eerste les?

1 like

Ben ook wel benieuwd :slight_smile:

1 like

Even geduld bitte, verslagje volgt hopelijk later vandaag :blush:

3 likes

Krijg je niet eens een rustdag na een cursusdag? :wink: