Van der Gang - New Original

Kleur erg mooi, vind kalfsleer alleen erg steriel

Wat je ook kiest zal vast een mooie combi worden. Mooi horloge hoor. Van het weekend is er in de buurt van Putten een Polo wedstrijd met collectiepresentatie van Van der Gang. Als je nog wat extra inspiratie wil opdoen voor je definitieve keuze😉

1 like

Gaaf horloge trouwens!

1 like

Ik zag het langs komen maar dat is net een beetje uit de richting;-)

Heel mooi horloge :star_struck: … waarom heb je m bij AWCo besteld eigenlijk en niet direct bij van der Gang?

Ik zou er zelf een frisse sportieve tint NATO en een gedektere tint leren bij doen. Heb je iets voor alle gelegenheden. In de kleur wat het beste bij jou(w kleding) past…

:rofl: mooie prijs.

In ieder geval moet er een lerenband om en geen nylon. :wink:

Waar in de buurt van Putten?

Stal Lozeman, Donkeresteeg 20, Putten

1 like

Deze band wordt het.

3 likes

AWCo is vooral iets logistieks (baby tweeling en nog een kind van toen net 2), waardoor Dokkum net onhandig was en ik eigenlijk niet wilde wachten. Ben wel van plan om op korte termijn die kant op te gaan om de fabriek te bekijken.

Heb een pilot van Iwc met zwarte leren band en een Nato. Dus neig erg naar blauw of bruin leer en vind de zandkleur in een van de eerste reacties erg gaaf!

1 like

Kwam dit online tegen, die kast… :zipper_mouth_face:

1 like

Succes met de keuze ! Het leuke van dit horloge qua ontwerp vind ik dat eigenlijk alles erop past :heart_eyes:
Je kunt eigenlijk dus niet de fout in gaan :grin:

Prachtige Van der Gang
Groen, grijs camel
Canvas, leer, suède ook erg mooi

Vind ik dus ook, alleen is er daarmee dus ook heeeel veel te kiezen;-)

Dit is volgens mij de vlieger, mooie klok, maar persoonlijk vind ik de kast te hoog / dik, zeker met het opgelegde glas!
Je herkent de vlieger aan de rode knop linksonder.

Super mooi horloge. Vereist alleen enige maanden/jaren sparen helaasch

Wat een prachtig horloge, heb vanmiddag kennis gemaakt met zowel mijnheer van der Gang als het horloge.
Zij doen wat op 10 oktober, dus wacht even met bestellen!!!:sunglasses::sunglasses:

1 like

Wat doen ze! Laat ons niet in spanning :joy:

10% korting? 10 gratis bandjes?

1 like