Van welk horloge genieten jullie met dit weer

9 likes

5 likes

San Martin SN0121T in zwart met titanium quick adjust band. Perfect in de huidge hitte en zo weer schoon te krijgen.

Een boderry. Deze is 39 millimeter breed en volledig titanium, met saffier voor en achter. Weegt dus geen fluit. Waanzinnig content mee. chinees uurwerk zit erin, tikt prima. tritium buisjes én superluminova, en dan die forse kroon: dit is echt het ultieme vakantiehorloge. Stiekem is dit eigenlijk wel beter dan dat, alleen dat het chinees is in plaats van japans of zwitsers, maakt dat het niet “ultiem” voelt. Onzin natuurlijk. Echt, onzin. Maar het voelt, hoe het voelt. Gelukkig maken specs en de paarse wijzerplaat alles goed :wink:

3 likes

En je gebruikt hem niet… :exploding_head::rofl:

1 like

Moest foto maken he.

Verder full time.

1 like

Perlonnetje met het warme weer. Op een '42er Tissot jumbo. Niet te hard zweten dus, want waterdicht is dit exemplaar allerminst :sweat_smile:

6 likes

Licht en voldoende water- en dus zweetdicht + zomers kleurtje.

6 likes

Foto?

1 like

1 like

Vet dit man! Ik ben groot Marathon fan, die tritium tubes maken me wel warm bij dit model ook

De Junghans form C op mesh
Heerlijk licht en zomers horloge.

1 like

3 likes

Als het zo warm is draag ik liever geen horloge en ring.

Ideaal horloge bij warm weer :sunny:

2 likes

Dank! dit horloge is ook stiekem heel erg betaalbaar. Ze hebben meerdere kleuren voor deze chronograaf, maar ook deze als GMT. Ook met tritium.

Ik heb de mijne gekocht in een aanbieding (Boderry heeft regelmatige deals), en was uiteindelijk met alles erop en eraan zo’n 400 euri. Via Aliexpress! Het verzenden kostte twee weken, maar ach. Het is niet alsof we niks te dragen hebben :wink:

1 like

Welk horloge met dit weer? Het horloge dat alles kan, natuurlijk: loopt altijd gelijk en super nauwkeurig, kan tegen ‘n stootje, nooit service nodig (dus decennialang probleemvrij draagplezier), heel goede lume, is gek op water :ocean:, ziet er goed uit, merk met mooie historie en laadt ook nog zichzelf op, in het zonnetje! :sunny: I’m lovin’ it! :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Dat blijven toch ook toppers hé! :star_struck::grin: