Van welk verkocht horloge het meeste spijt?

8 likes

Ik heb niet veel verkocht, maar van deze Meistersinger nr 1 handwinder heb ik wel spijt. Hij droeg niet fijn, en nu weet ik dat een ander soepeler bandje het waarschijnlijk wel opgelost had…

2 likes

Deze moet Tudor een-op-een (dus zonder teletekst op de plaat en met ETA onder de kap i.v.m. hoogte) in
39 mm. gaan maken. Als dat wordt aangekondigd, zoek ik m’n Nomad slaapzak op om bij de AD voor de deur te gaan liggen voor 't eerste uitgeleverde exemplaar welke mijn tweede Pelagos zou worden.

Dus, idd, ik heb de mijne vanwege de net te grote diameter en L2L ingeruild vorig jaar…

2 likes

Spijt is een groot woord maar…
Een jaartje of 8 geleden verkocht ik mijn submariner 14060 full set (tritium) voor 2700 euro aan JK watch store. Als ik zie waar deze sets nu voor weg gaan in een dergelijke korte tijd. Het vreemde is dat ik het geld er niet voor over heb om een vergelijkbare set weer terug te kopen voor meer dan het dubbele bedrag.

Ik kon niet langer tegen het gemis.

4 likes

116334 blauw , damn wat een spijt!

Nooit spijt… maar deze mis ik wel. De amvox 1 titanium, Zo ingetogen en mooi. Titanium kast droeg ook superfijn. De bruine band, titanium vouwsluiting alles was super.

Alleen jammer dat als je de wekker niet opdraaide je deze hoorde rammelen in de behuizing… :see_no_evil:

5 likes

Had deze in de Expo 2000-versie. :slight_smile: Is toch wel een erg mooi horloge… De Expo 2000 destijds voor 1200 gulden nieuw gekocht. Is nu wel dat bedrag in euro’s waard… :sweat:

Wacht nog op de nieuwe opwindveer, dus even ā€œdeconstructedā€. :wink: En serial geblurred, is niet mijn horloge.

1 like

Van deze: eerste Rolex. Dag later gezegd dat ik hem best terug wilde nemen als koper @Cosmograf spijt had. Dat had ie nietšŸ˜„

1 like

Begrijpelijk! Ook nog de juiste uitvoering ā€œterug gepaktā€ zie ik, gefeliciteerd! Wel houden nu he…

2 likes

Wel regelmatig nog spijt van de verkoop van mijn Sinn 857UTC​:disappointed_relieved::disappointed_relieved:. Dat blijft een echte kanjer!!

Dankjewel,… Ik overweeg het een en ander te laten gaan,… Het is wat uit de hand gelopen,… Maar de Pelagos blijft!

1 like