Vandaag terras open: welke mag er mee?

De Kapitein gaat mee “op terras” :+1:

4 likes

Nou ik heb gelukkig wel gewerkt hoor maar na vijf maanden maaltijden bezorgen ben ik blij dat de tap weer open kan :beer:

3 likes

Deze gaat mee vandaag!

4 likes

Wat is de list prijs?

1 like

Succes vandaag voor de Horeca-ondernemers en de terrasliefhebbers, ik sla nog een paar maanden over en beperk mijn contacten.

2 likes

Ik wil niet zeiken (see what I did there?), maar ook in het Noorden kun je gewoon even naar de WC, hoor. Want ja, anders wordt het moeilijk om veel koffie / pils / fris te doen.

Realisme is een groot goed.

Vandaag ga ik niet naar een terras, want gewoon aan de bak tot zes uur, maar ik heb zometeen bij de lunch in de tuin ook een soort van Turtle-achtige om. De Uemura zit even in de doos, dat wel, dus wordt het deze:

4 likes

Ik ben nog steeds koningsdag genieten :slight_smile:

4 likes

Mooie Doxa! Leve de Republiek! :sweat_smile:

Dat is ook wel het laatste wat hier van jou wordt verwacht.

Kwestie van gastvrijheid

Tis toch de GS geworden

3 likes

Geen één…voegen uithakken vinden ze niet zo leuk. De Pelagos zit in de koelbox :wink:
Maar het terras is wel al door ons ingezegend :sunglasses:

1 like

Eindelijk weer👍

3 likes

2 likes

Na 18:00, ik doe 't gewoon :sweat_smile:

6 likes

7 likes

De mooiste :+1::+1::+1:

1 like

Hé, een medestander. Mooi man.

2 likes

Hoe eerder dit zooitje piraten met definitief pensioen wordt gestuurd hoe beter… Weg met de monarchie. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen. :rofl:

2 likes

Ik ga niet naar de terrassen maar als ik het zou doen dan neem ik mijn Hami mee.

1 like

Niet mauwen als je het land niet uitkomt he…

Die vertalers in Thailand zijn niet je van het en straks missen ze de context nog.

3 likes