India, Filippijnen en Peru - daar begin ik nog niet aan. Maar het kan dus wel
Ik vind het horloge nogal wat vrouwelijke genen hebben.
Altijd leuk die modellen uit de 70’s. En deze al helemaal door de bijzondere gekleurde wijzerplaat in combinatie met het facet geslepen glas.
Eenvoudig en toch smakeloos…
Gewoon leuk…gefeliciteerd!!
Coole vangst !
En mooie staat.
Band lang genoeg ?
De band past precies.
Leuke aanwinst. Filipijnen, India, etc. is altijd een gokje, maar doorgaans zal je er voor de prijzen die er (op e-Bay) worden gevraagd geen buil aan vallen. In dit geval: goeie gok. Ik heb zelf met klokjes uit de Filipijnen geen evaring, maar heb wel een aantal keer Citizen automaatjes en natuurlijk de beroemde/beruchte HMT-tjes uit India laten komen. Voor ongeveer de helft vande keren was het bagger, maar net zo vaak ook wel een succes. En dat is geen slecht gemiddelde voor ongeveer 10 dollar per horloge.
Veel plezier met je exotische Seiko!
Vandaag bij onze oosterburen deze twee klokjes gekocht. Ze spraken me wel aan en werken allebei nog prima.
Op een rommelmarkt gekocht? Leuke vondst hoor!
2 vroege 50-ers zo te zien, leuk!
Nou ik kwam een oude vriend tegen, heb hem van hem overgenomen. Ook een Cartier, weet nog niet wat daar de bestemming voor is. Ik denk dat ik de Jaeger binnekort weer verkoop.
Wat betreft de Oris en de Rado, die komen inderdaad van een rommelmarkt. Ik heb een soort zwak voor die kleine klokjes denk ik… haha
Ha… dan heb ik er nog wel een paar voor je!
staat al op mp zag ik, bod gedaan maar overboden, gezien de benodigde reparatie en kosten daarvan is hij mij nu te duur helaas.