Veblen

Ik heb zondag van Jeroen een mooie G-shock gekocht. 's Avonds betaald, en de volgende dag meteen verstuurd! (tu)
Zeer prettige communicatie en erg snel, een aanrader dus.

gr.
Joost

Even titelfix… het gaat in dit subforum om de verkoper, niet om wat je gekocht hebt…

1 like

Idd. Tx!

Super ervaring met @JTrapman. Vlotte overdracht en leuke babbel. Tx Jeroen

1 like

Gisteren een bandje aan Jeroen verkocht, liep allemaal prima en zonder gedoe.
Prettige koper(tu)(tu).

Net een Precista PRS18-Q COSC overgenomen van @Veblen.
Zeer snel, correct afgehandeld en super verpakt.
Absoluut aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Mooie nato van @Veblen overgenomen. Snelle verzending en goede communicatie. Zeker een aanrader om zaken mee te doen!

Horloge overgenomen van @Veblen.
Snel verzonden, bomproef verpakt.
Zeker aan te raden!

Mooi boek overgenomen van @Veblen, vriendelijke communicatie waar ik goed op de hoogte ben gehouden en heb het boek in mooie staat en goed verpakt ontvangen. Nogmaals bedankt! :+1:

Mooie Seiko met emaille dial overgenomen van Jeroen. Leuke, vlotte communicatie, vlotte verzending, alles zeer correct.

En dan die verpakking! Het was een orgie van opvulchips (ik moest dat woord googlen) in een zeer solide doos. :+1: :+1:

Kortom: absolute aanrader.

Jeroen als verkoper: absolute aanrader :+1:

gr, HJR

Vanguard strap voor een BB58 overgenomen van Veblen. Snelle deal gesloten, zeker een aanrader!

1 like

Christopher Ward overgenomen van @Veblen, super bedankt Jeroen, het horloge geef ik een dikke tien,
ook de mooie doos met certificaten, garantie, extra band enz. werden keurig en snel naar mij verzonden, TOP!! Graag tot een volgende keer.

1 like

Zojuist onder het genot van een kopje koffie m’n Sinn 556 aquamarin aan @Veblen overgedaan. Prettig contact, correcte en snelle transactie en een gezellig gesprek over alles rond de hobby. Aanrader!

1 like

Ik heb een mooi bandje van @Veblen overgenomen. Fijn contact en afspraken werden 100% nagekomen.
Nogmaals dank Jeroen en graag tot een volgende gelegenheid.

Uitstekende ervaring met @Veblen bij overnemen van horloge, nogmaals dank!

1 like

Horloge gekocht van @Veblen

Helemaal top, aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Helaas een iets mindere ervaring. Vriendelijke verkoper en het horloge (uiteraard) wel ontvangen na betaling, echter bleek het horloge niet goed te lopen. Een afwijking van 50 s/d in bepaalde posities en een amplitude van onder de 200: duidelijk een service noodzakelijk.
Bij contact na ontvangst werd het toch een stukje minder joviaal en werd de schuld bij mij gelegd. Leeftijd van het horloge, geen rechten bij particuliere verkoop, checkt horloges niet hoe ze lopen, had ik moeten vragen etc. Niet dat ik met gestrekt been erin ging, maar het was wel alsof ik met Bram Moszkowicz zat te praten en niet de vriendelijke Jeroen.

Misschien toch iets te verblind door de beauty van het horloge en de mooie reviews hierboven, waardoor ik dacht dat het technisch wel goed zou zitten met het horloge. Met een kater van €500+ aan servicekosten en toch een naar gevoel van hoe er gereageerd werd kan ik niet zeggen dat ik nog snel zaken doen zou doen met hem en al helemaal niet met een horloge van 3k+.

Dus nogmaals, ik had nog meer moeten vragen naar de afwijking per dag, anderzijds stond er niet dat het horloge slecht liep. Juridisch moet ik mijn meerdere erkennen in Jeroen, moreel verschillen we duidelijk van standpunt. Zo hebben we de communicatie ook maar afgesloten.

Geheel gehandeld volgens je eigen standaard dus :+1:t2: Hoezo is dit dan negatief?

6 likes