Veiling met veel horloges 😉

ohw lekker dan, ben ik net weer te laat :see_no_evil: had een paar keer geboden op die Breitling en die Tags. Maar was het helemaal vergeten, volgende keer beter :grin: (en die Breitling is ook redelijk aan de prijs weggegaan zag ik :cry:)

Heren, heel veel plezier met de mooie NA’s! :sunglasses:

2 likes

Helaas voor jou niet zoveel loten waar je op gehoopt had mag het uiteindelijke resultaat mag er zijn.
Zeer mooie Tag Heuer en de prijs valt redelijk mee.

1 like

Ik heb niet mee geboden. Bij veel/alle kavels staat: conditie op aanvraag… wat wil dat zeggen, werken ze wel of niet? En geen zin om bij ieder kavel na te vragen… en aantal kavels/biedingen (mijn mening) te hoog voor wat je krijgt…

Ik lees hier graag de ervaringen van anderen…

Gefeliciteerd met deze schitterende Tag Heuer.
Had de tekst eerst niet goed gelezen :woozy_face: dacht dat het niet gelukt was :face_with_hand_over_mouth:

Maar wel bedankt voor de tip @Drees

1 like

De veiling in November was duidelijk beter ( goedkoper)
Maar toen had ik hem nog hier niet gedeeld :wink:

1 like

Thanks !
Had voor de conditie een mailtje gestuurd.

1 like

Tja veel verstand van horloges hebben ze niet echt.
Vorige keer was de tommy hilfiger hoger getaxeerd dan 2 stuks van Universal Genève, 2 heren Seiko’s en 1 dame Seiko met diamanten en nog wat horloges. :grin:

Klopt, had op meer geboden maar was te traag.:grin:

2 likes

Wow, goede prijs. Ik zou er zomaar het dubbele voor over hebben :sweat_smile:

1 like

Nou, voor paar tientjes wel tevreden met deze :upside_down_face:

2 likes

Gefeliciteerd met je NA :+1:

1 like

Ik ook, maar helaas dit hele lange jaar geen horloge voor mij :sob: vorig jaar heb ik 1 beetje belangrijk veel gekocht. :grin:

Registratie was gelukt, alleen de acceptatie is er nog steeds niet … beetje jammer.

Ja dat is idd klote. Ikzelf heb mij gisteren geregistreerd en naar het veilinghuis gebeld om de acceptatie snel te regelen. Ik heb alleen niks gekocht.

Die Eterna is voor 535.- (incl. opgeld) weggegaan. Dat is niet meer echt een koopje :slight_smile:

2 likes

Op veilingen zie je überhaupt maar heel weinig koopjes, zeker als je je bedenkt dat je alles koopt zonder enige vorm van garantie

2 likes

670 valt inderdaad niet meer zo goed mee.
Dat zou ik er ook niet aan uitgeven op de veiling.

Dat klopt wel qua werking en echtheid van het horloge.
Goud, zilver en diamanten moeten door de veiling wel op echtheid zijn gecontroleerd.

Hier ook wat gescoord, al was het uiteindelijk weer duurder uitgevallen dan voorgenomen. zoals altijd :grin:
Een lot van drie met een leuke skindiver, Lincoln chronograaf en een klein damesmodel voor mijn dochter.
En nog een redelijk antieke Bulova, die ik echt afschuwelijk vind, maar waar mijn dochter op slag verliefd op was! :grin:

Dus voor ons allebei twee!

5 likes

Gefeliciteerd met die super vette Lincoln.
Ik vind die groene wijzerplaat met rode en gele wijzers 1 geweldige combinatie :ok_hand: en erg leuk dat je je dochter hierbij kunt betrekken. Bij mij snapt niemand mijn enthousiasme over weer een nieuw horloge.

1 like