Leuke V serie, lekker uiteenlopende designs ook ![]()
Nice! ![]()
Dank je wel ![]()
Deze erbij gekocht op MP.
Ik vind hem prachtig. Helaas niet de beloofde gangreserve van 36 uur, maar na 10 uur gaat hij alweer stilstaan. Loopt wel redelijk op tijd.
Prachtige “compressor” gravering op de achterzijde, maar waar dat op slaat ???
Achterdeksel zit er ondersteboven op. Dat verklaard mss waarom de kroon zo zwaar draait.
Servicebeurt ?? Hmmm…
Mooi !
Iemand een adresje waar deze geserviced zou kunnen worden without breaking the bank ?
Pm gestuurd
Dat heeft te maken met de kastconstructie en het platte achterdeksel. De schroefkronen van compressorhorloges gaan over het algemeen zwaarder.
TKH, het is geen schroefkroon hoor, in ieder geval nu niet meer …
Sorry natuurlijk, ik bedoel gewoon het opwinden en tijd verzetten gaat altijd zwaarder bij een compressor horloge.
Ach so, Alleen opwinden hoor, tijd verzetten is normaal. Jij hebt ook een Velona Compressor ?
Serge hierboven heeft aangeboden het horloge te servicen. Hopelijk kan hij ook een glaasje erbij vinden
Dit glas kan nog wel opgepoetst worden denk ik en anders zou vervangen geen issue moeten zijn.
Netjes !
Glaasje bij mij heeft wel wat krasjes
Ik heb trouwens (voor de zoveelste keer) deze thread nogmaals helemaal doorgelezen, maar ik vind het ongelooflijk hoeveel verschillende modellen er zijn geweest en hoeveel echt mooie daar bij zitten !
Paul.