Ver land

zuid korea (tisell)

1 like

Oekraïne geloof ik…

De VS.

USA, Japan, Hong Kong, Thailand, Singapore en Malaysia

Autonome republiek Tatarije (Rusland)

Oh, de Verenigde Staten vergeten.

Afstand in kilometers zegt trouwens niet zo veel wat betreft risico’s eigenlijk.

Ik heb ooit eens een limited in Nederland gekocht. Kwam blijkbaar van China. Dit moet enorm ver zijn, want ik wacht nog steeds.

5 likes

Friesland :joy:

1 like

Oeh, welke heb je?

Bij mij is het verste land ongetwijfeld Japan, maar dan laat ik het se liever naar me opsturen als ik in Japan/HKG/de VS ben, dat scheelt weer kosten :smile_cat:

Eens een tisell tweedehands gekocht, laten opsturen naar mijn Californische ex/vakantieadres, mee rondgereisd door noord-Amerika, teruggekomen in NL en toen op eBay verkocht… aan een Californiër :sweat_smile:

1 like

Ik had een flieger welke ik hier op het forum verkocht heb. Voor het bedrag mooie horloges, maar kreeg hier weinig draagtijd vanwege de concurrentie in de kist

1 like

Chistopol’, Oblast Wolgograd, Rusland,
En Singapore .

Zwitserland (via italie :angel: )

En vlekkeloos ging dat ook niet eens. :rofl:

1 like

2 keer een horloge uit Italië.

Laat me raden… een Big Zero? :sunglasses:

1 like

Klopt, heb mijn paketa daar ook vandaan!

Tokyo, Japan deze:

Best een kostbare aankoop voor die afstand, maar keurig ontvangen en in betere staat dan ik had gehoopt.

3 likes

Compleet horloge: Mijn Seagull 1963 komt uit Duitsland (poljot24.de of zo, prima ervaring).
Accessoires: Voor mijn Blumo heb ik een oranje CB besteld, die kwam uit Singapore. En er zit een glazen caseback op uit Hongkong.

Roemenië
Clips en soms horlogebandjes uit China

Komkommertijd…? :joy::joy:

Maar goed, nu we er toch zijn:

Nato’s uit China (alibaba)
Bezel insert uit Singapore
Horloge uit Turkije (via CW, zie hieronder)