Verbouwingsuitverkoop Seiko Boutique

Klasse Robert. Zitten prachtige modellen bij, maar helaas niet helemaal wat ik zou willen. Als ik tijd heb, ren ik wel maar even binnen. Je weet nooit of ze ‘in the flesh’ me toch kunnen verleiden.

Die zwarte GMT is toch wel echt prachtig…

Dit is het model waar ik over twijfelde

Voor mij een van de mooiste GS kasten maar ik ben blij dat ik het horloge toch niet gekocht heb…gisteren viel het me namelijk niet op dat de plaat bruin :hushed: is en ik wil geen bruine GS :sweat_smile:
De kleur zou me gaan tegenstaan wat dan ook de reden was dat ik mijn SDGM003 weg heb gedaan. Die komt toch aardig richting van een GS qua look and feel moet ik overigens toegeven.

3 likes

Amerikaanse black friday sale taferelen? :rofl:

1 like

Gewoon NOS :sunglasses:

1 like

Voor welke prijs stond deze te koop?

3450 euro

1 like

50% op collectie met het oude logo is een leuke (mocht je deze nog willen…)

15% op de nieuwe collectie is eigenlijk een beetje de ruimte welke normaal te onderhandelen valt, dus een echte buitenkans is het niet.

Het is zo kut dat ik dit nu weet. GS is nog een absolute must, eigenlijk niet voor 2019 /2020 gepland. Sbgh001 of de 083… what to do? Bellen, reserveren & einde dag snel langsgaan en nog om half 6 binnenkachelen? Of gaan werken en niet aan denken?

Aaaaaaaaarghhhh #%^*!@#

2 likes

Dit.

1 like

Ok je hebt me overgehaald…

4 likes

Net even naar binnen gerend. Eigenlijk geen tijd, ben met collega’s. (Die kijken raar). Snel een foto geschoten:


Er liggen 5 modelletjes voor 50%. Die gmt’s vind ik te groot voor wat ze zijn. Die chrono ook en niet heel gaaf. De witte…zou kunnen.

3 likes

Die witte hibeat is wel mooi vind ik.

1 like

Tsja, ik heb een blauwe Springdrive titanium…

1 like

1 is voldoende toch. In de spirit van dit forum lekker laten liggen voor een andere ‘liefhebber’ :slight_smile:

Of lekker kopen en dan met winst doorverkopen :joy: Ik vind beide opties meer dan prima!

2 likes

Alleen optie 1 kan. Of kopen en doorzetten voor hetzelfde, maar geen idee of ik vandaag nog kans zie…

En dan wordt er een topic gemaakt waarin je wordt afgefakkeld. :joy:

4 likes

Jammer dat het niet in de buurt is, anders was ik wel even zo’n hibeat gaan passen.
Waarvoor gaan die nu?

En alle andere modellen? Turtles of een Samurai? Astrons?
Wat ligt er nog meer aan non GS? Ook damesmodellen?

Ik ben (helaas) gewoon op m’n werk vandaag maar het heeft er alle schijn van geloof ik.:grin:

Heb nog geen tijd gevonden om dit draadje verder te scannen maar is de Seiko Boutique inmiddels al leeg verkocht?:joy: