Verkiezing favoriete HF-er September 2019

Ik nomineer graag 2 mensen want ik kan niet kiezen @Watch2Morrow
@Klokkengek

Echte gents :v:

5 likes

Zelfde lijstje met @Klokkengek. Het moet niet gekker worden.

Geen idee waar ik dit aan heb te danken. Thnx @Captaingingerbeardd.

6 likes

Je zeer genereuze aanbod van laatst… :slight_smile:

2 likes

Zijn er verschillende categoriën?

1 like

:shushing_face:

1 like

Neen. Gewoon een lid waarvan jij wil melden dat hij (of zij natuurlijk) iets bijzonders toevoegde. En waarom.

Vorige keer was het @royke74.
Ditmaal nomineer ik @koekoek

Relatief kort member, maar in zeer korte tijd uitgegroeid tot Seiko goeroe.

Vraag het en hij weet het. Dat vind ik knap en zeker een toevoeging op zo’n Seiko fanpage als hf!

Heb er zelf niks aan helaas :joy:

10 likes

Ik kan mij hier helemaal in vinden! Ik zou dus ook graag mijzelf willen nomineren.

Dat ik nog geen narcist ben, mag je gerust een wonder noemen.

6 likes

:laughing:
Welke vorige keer?

Je denkt toch niet dat jij de uitvinder bent van dit idee :joy:

Is al vaker geweest hoor!

Dessalnietemin is een stukje positiviteit altijd goed, dus leuk initiatief!

1 like

Hmm, ik vind TS eigenlijk ook wel kandidaat met zijn kindje Subdelta, inkoopactie Precista en hfle…

3 likes

Goede.

Ik nomineer @flowert en jou ook.

Tevens mijzelf, omdat ik mij de laatste tijd keurig heb gedragen èn ik heb net drie hardgekookte eitjes in één keer in mijn mond gestopt, doorgekauwt en doorgeslikt zonder dat ik over mijn monitor heen moest spugen.

13 likes

Ik ben het helemaal met @Captaingingerbeardd zijn keuze voor jou eens! :+1::sunglasses: Je bent een wat recenter lid en gewoon een aardige behulpzame kerel en serieus met jouw horloges bezig. Niet negatief tegen mensen, maar positief. Zo hoort het kerel! :slightly_smiling_face:

5 likes

image

7 likes

Dankjewel @Captaingingerbeardd ! :blush::+1:

2 likes

Oh! Hier is dit topic niet voor gestart om via een omtrekkende beweging complimenten te zoeken! Maar bedankt.

1 like

Dank je Dennis!:+1: Ik probeer altijd iets positiefs aan mensen bij te dragen; het is fijn dat jij dat ziet! :blush: Al is dit natuurlijk veel te veel eer …:grimacing:

6 likes

Ik nomineer mijn mede moraalridder @SuperC. Zijn zuiverende werking in deze jungle van winstbejag, list en bedrog is mijns inziens van grote importantie. Ik kan deze zooi niet in mijn eentje in het gareel houden.

Jaap for president. :sunglasses:

8 likes

“vriendjespolitiek”

:wink:

8 likes

Ik nomineer Cobretti, juist omdat die deze maand nog niks van zich heeft laten horen, top!

8 likes