Mooi duo!. Je mag er alleen maar eentje nomineren. Welke kies je?
Dan toch de wicked watch. Leuk om met een iets uniekere horloge deel te nemen. Ondanks dat de Hamilton nog iets geraffineerder is. ![]()
Dan regelen we dat de volgende verkiezing “de meest brute horloge” wordt, winst gegarandeerd ![]()
Dit is een lastige voor mij Eddie, heb er veel. Maar welke ik hier nog niet tegen ben gekomen is toch de Squale HFLE. Natuurlijk in mijn bezit en eigen foto ![]()
Maar dan komt het, linkje naar de site, kan ik 2 kanten mee op:
Horlogeforum.nl of Q-Watches.com Maar toch nog steeds heel mooi horloge, ik kon niet kiezen tussen mijn kindjes! ![]()
edit: mocht ik winnen dan winnen er natuurlijk ook 100 anderen ![]()
De mooiste Squale wat mij betreft. Maar helaas buiten mededinging, want niet nieuw te koop voor minder dan 1000 euro.
true, maar kon het niet laten
krijg ik nu de papagaai om de oren ![]()
Ik mag ze niet meer nomineren, maareuh
https://www.glycinestore.eu/glycine-airman-vintage-the-chief-gmt-40-gl0473/
En de venezianico arsenale komt ook in aanmerking in enkele leuke uitvoeringen.
Haha, nee, geen papegaai. Maar wel komisch, dat de man die in zijn posts doorgaans vermeld “goed lezen” zelf even de leesbril niet wilde vinden. ![]()
Tuurlijk wel gelezen, maar mag ik ook eens stout zijn. Ben nog steeds jong van geest en heeel soms beetje baldadig😉
Wellicht weet je een HF-er die deze in bezit heeft en die je zou kunnen uitnodigen 'm te nomineren. Hoe meer nominaties voor mooie horloges, hoe leuker de verkiezing wat mij betreft. Geldt ook voor de Tissot Visodate van @NOAD
Als ik naar je schoeisel kijk zeg ik , je hebt smaak! ![]()
![]()
![]()
Dit is toch een topper voor deze categorie, moet je alleen wel zelf aan de bak (of je stuurt je partner ook een optie)
Ik vind de afwerking niet heel scherp van dit ding…