Heb m eerder al een like gegeven. Je krijgt er nog 1. Mooi hoor!
Van Dam speaks success, confidence and power!!
Ik ben meer van de vintage, maar hier word ik wel even stil van …
Up
Zeg, mooi dat deze er in staat, maar de listprijs is rond 1200 Euro, en de straatprijs ligt rond 1100 Euro, zo te zien.
Klopt dit wel?
Ik bedoel, geweldig horloge, maar de categorie “tot 1000 Euro” wordt zo wel rekbaar.
ik heb ook de factuur nog. tevreden?
Tsja, de regel die is gesteld voor deze verkiezing is dat desbetreffend horloge ergens nieuw verkrijgbaar moet zijn voor maximaal 1000,-. En dat is het geval. Er doet overigens ook een Squale 1521 mee met een duidelijk hogere listprice dan 1000,-, maar wel ergens nieuw te koop voor 1000,-. Ik had ook als regel kunnen stellen dat de adviesprijs onder de 1000,- moet zijn. Dan was het een andere verkiezing geworden. Tijdens de wedstrijd de spelregel veranderen, kan natuurlijk niet. Dus zijn de Moneta en Squale toegelaten. Het wordt pas ingewikkeld, als het aanbod van Montredo stopt, voordat de verkiezing is afgerond ![]()
Er zijn veel merken die voor minder dan adviesprijs te krijgen zijn, ook zonder acties. Ik denk dat het gros van de lezers op HF geen list betalen maar wel even rondkijken waar ze dat niet hoeven te betalen.
Als zodanig is de verkiezing redelijk te vergelijken met hoe mensen in real life omgaan met de hobby. (de uitzonderingen van horloges die boven list gaan daargelaten, die zijn er nauwelijks onder 1000)
Zo die gasten bij Montredo weten wel hoe ze afbeeldingen van horloges weten te vernaggelen zeg! ![]()
Goed dat jij er besteld hebt @Zoldar. Ik zou het nooit aangedurfd hebben!
p.s. de aankoopbon van de moneta die hier heb van Montredo is van november 2024. Hij was toen 20 euri goedkoper, maar dat is inflatie van de listprijs. Dus het is niet echt een tijdelijke actieprijs.
FC zijn daar gewoon scherp geprijst. Altijd. Ik heb daar ook een FC Highlife gekocht onder list.
Toen ik daar kocht niet. Foutje van de IT’er?
Geen idee. Het is bij al hun afbeeldingen op de website. Maar sowieso heb je een goede deal gescoord daar! Anyway, back on topic.
De NB1060 is ook alleen maar In Japan te bestellen. Zo’n horloge wat hier waarschijnlijk ook boven de 1000 was gegaan.
Niet als je het moment van deelname / plaatsing als uitgangspunt neemt.
CW is ook vanaf (eer)gister een stukkie duurder geworden (list) dus zo kan er vanalles veranderen in de loop van de verkiezing.
Deze is erg mooi en heeft een mooi datum venster. Niet zo een dikke lelijke rand!
Er stond niet in de regels, wat het peilmoment is voor de prijs. Bij onduidelijkheid beslist de jury (oh ja, dat ben ik). Het lijkt me heel onaantrekkelijk om de FC Moneta uit de wedstrijd te nemen…