Voor mij de blauwe @EddieC
Had jij niet al een nominatie gedaan heerschap? ![]()
Edit: oh nee die had ik natuurlijk al genomineerd
Need I say more…
Zeker weten, dat ik 'm meepak.
Mijn nominatie: NEEV day-date. Prijs 350 euro. Ik heb de antraciet en de groene versie. Ik ben bezig met maatwerk. Een stalen dak-date met de donkere parelmoeren wijzerplaat.
Alleen horloges in bezit van een HF-er doen mee. Dus als je 'm inmiddels in bezit heb, post dan nog even een eigen foto. Zo niet, dan nodig ik je uit om een ander horloge te nomineren
De Meistersinger vind ik nergens voor een nieuwprijs van minder dan 500 euro en de Timex is zo te zien niet meer nieuw verkrijgbaar. Heb jij een link naar een website waar deze nog nieuw wordt aangeboden? Zo niet, dan nodig ik je uit om een andere nominatie te doen
Deze is voor zo ver ik kan nagaan niet meer nieuw verkrijgbaar en kan daarom helaas niet meedoen. Ik nodig je graag uit om een ander horloge te nomineren
Alleen horloges in bezit van een HF lid doen mee. Als jij deze in bezit hebt dan graag nog een eigen foto posten
Alleen horloges die nog nieuw te koop zijn doen mee. Heb jij een link naar een website waar deze nog nieuw wordt aangeboden?
Citizen nh8393-05A re-issue van de Crystal 7 in rosegoud (pvd)
Topklasse hoe het gebolde mineraalglas dit horloge een vintage vibe geeft
Alleen horloges in bezit van een HF- er doen mee. Zou je nog een eigen foto willen aanleveren?
Aha, net binnen de 500 euro na omrekening. Maar is deze nog wel nieuw te koop?
Nee, das war Einmal.
Edit: alleen mijn F91w komt nog in aanmerking.
Volop verkrijgbaar en ver onder het maximum budget.
Amazon.nl €197,–
Ja, Timefactors werkt met beperkte openstelling van de bestelmogelijkheden. Dus periodiek kun je bestellen.
Wat is er overigens mis met een mooie vintage of tweedehands, trouwens?
Onder 500 ballen is een moeilijk segment. De Bambino die ik nomineerde is bijvoorbeeld ook een limited edition die al lang uitverkocht is. Die vind je alleen nog tweedehands, nu ik er bij nadenk.
Zo heb ik ook een Universal Genève Ferrovie dello Stato voor onder 500 euro gekocht, maar dat mag dan ook weer niet, en dus loopt de liefhebber met de iets kleinere beurs dus allerlei mooie horloges mis.
Ik koop liever een mooie vintage of tweedehands dan een nieuwe shitter, dus die beperking vind ik eerlijk gezegd ergerlijk.