UPDATE Inkoopactie Precista PRS-18 | sailcloth banden

Ik heb niet mee gedaan met deze actie, maar mijn complimenten richting @Motormuis :+1:
Geweldig werk verricht door dit allemaal op touw te zetten.

13 likes

:point_up: Hier sluit ik mij bij aan. Heb al iets anders incoming anders had ik graag meegedaan. Strak geregeld allemaal! :+1:

1 like

Dankuwel en alvast veel voorpret met jou “incoming”.

3 likes

Top geregeld! Complimenten voor de acties en in kaart brengen van het verloop :+1:

7 likes

Antwoord Eddie: “The batteries were fitted in March this year”. Kunnen dus nog erg lang mee.

4 likes

Antwoord Eddie op levering:

“Once I receive payment, I reckon it will take 2 business days to pack and another 2 business days to get to you”. Reken dus op een werkweek. Het geld zou er komende vrijdag al moeten zijn, waardoor ik verwacht ze uiterlijk vrijdag de week erna binnen te hebben.

Op basis van de daadwerkelijke levering (met track & trace) gaat @jeroenderee een uitreiking prikken. Leuk!

Not bad 'ay?

11 likes

Ik doe niet mee (helaas), maar toch even:
Als @jeroenderee de uitlevering verzorgd, wat is dan de kans dat ze geflipperd zijn vóór de daadwerkelijke uitlevering? :stuck_out_tongue_winking_eye:

18 likes

Het is geen razendsnel EMG’tje, maar op zich best vlot. Klasse!

2 likes

Thanks! Altijd even stoken hè :wink:

1 like

Uiteraard. Mijn bijnaam is Pieter Plaagstootje.

3 likes

Komt die bijnaam van je tinderdates?

19 likes

:joy:

2 likes

Ja, maar dan is de nasm gebaseerd op dat ding in zijn broek. Slechts 'n plaagstootje :joy::joy:

1 like

Dat begrepen we.

7 likes

En er een Rolex op Uhrforum van koopt :sunglasses:

4 likes

Blijft leuk om te benadrukken. Maar jij weet het ook al? Ik begin me af te vragen of die 30+ wel vrouwen zijn…

Oei het wordt erg veel off-topic nu…

2 likes

Ja en het zijn voornamelijk de mensen die kijken, kijken en niet kopen. :yum:

8 likes

giphy-15

3 likes

Ik & Uhrforum…

omgwtf

16 likes