Biologielesje brugklas gemist?
Krok blijā¦
Douane wil graag jouw adresje
Maar serieus, we hebben hier een consensus hoe we omgaan met fake-horloges. We respecteren het IP van anderen.
Zullen we dan ook als Nederlands forum het CITES ondersteunen & ons verre houden van hoe je illegaal bandjes importeert?
CITES en al die andere keurmerken zijn bedenksel van ambtenaren die allerlei regels vanachter buro bedenken. āZo maken we een beter wereldā BULLSHIT!!
Grootdeel van de bevolking leven onder de armoede grens van 1 dollar. Denk je dat ze denken aan de welzijn van dieren terwijl zij zelf niet eens voldoende te hebben om te leven.
Ik had mijn browser nog open staan, dus. Goede opmerking op een forum dat gewijd is aan onnutte luxe artikelen⦠Zullen we ons nu maar opheffen dan?
Ach, dan hebben die mensen tenminste weer inkomsten⦠Als we ze gaan blokkeren worden hun kindjes ook niet vrolijker vanā¦
Ik zal eens kijken of ik nog wat fotoās heb van een van de bandenboeren. Zag er voor zover ik kon zien prima uit. Heb er wel naar gevraagd en er wordt best streng gecontroleerd blijkbaar. Hoe corrupt het is, is een tweede natuurlijk.
Hier over mekkeren maar vervolgens wel lekker goedkoop kilo knallers halen bij de Albert Heijn zeker.
Tuurlijk en van alles bij de Actionā¦
Strapviet is a no-go, persoonlijk ook slechte ervaringen meeā¦
http://forums.watchuseek.com/f63/strapviet-avoid-him-2340242.html?highlight=Strapviet
Dat zou inderdaad alleen via de apotheek verkocht mogen worden.
Joh, dat kunnen we toch ook van jouw betoog zeggen. Doe het een beetje rustiger aan, dan blijft het gezellig
Kippenlederenbandjes staan ook mooi denk ik. Maar zijn die al uitgevonden/verkrijgbaar? Croc of alligator gaat lang mee. Spaart koeien uit, waar we weer mooie tassen of schoenen van kunnen maken.
Topic mag gesloten worden
Hier te koop.
http://www.slangenleer.nl/leersoorten/kippenleer-haan.html?computer_manufacturers=75
Ko
Ga mij tot middernacht toch maar even schamen
Heb een flesje Luddite klaar staan voor morgen als nazorg!
Haha! Weer wat geleerd!
Dit vind ik een nutteloze/nietszeggende opmerking.
Persoonlijk geef ik liever meer uit. Dan heb ik niet alleen het gevoel dat het op alle fronten goed zit maar het geeft ook meer een luxe gevoel. Een band van Dangerous9 Straps bijvoorbeeld met een wachttijd van 3 maanden
We weten toch allemaal intussen wel hoe onze smartphones gemaakt wordenā¦
4 minuten lunchpauze per dag en de deur van de brandtrap naar het dak is dichtgetimmerd want sommige productiekrachten schijnen daar nog wel eens vanaf te willen springenā¦
Hoor ik ook verder weinig van hier, dusā¦
Neemt de wristwatchcheck wel erg letterlijk!